حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده مردم سمنان در مجلس:

کشور نیازمند تحول است و با انتخاب اصلح می‌توان این شرایط را اصلاح کرد

«‌گلرو» گفت: شرایط کشور نیازمند تحول است که با انتخاب اصلح در انتخابات می‌توان این شرایط را اصلاح کرد و این انتخاب درست را می‌توان از صحبت‌های کاندیداها تشخیص داد.
کد خبر: ۴۶۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱ - 17June 2021
کشور نیازمند تحول است و با انتخاب اصلح  می‌توان این شرایط را اصلاح کردبه گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «عباس گلرو» نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ضمن  اشاره به برگزاری  سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد، اظهار داشت: شرایط کشور نیازمند تحول است که با انتخاب اصلح در انتخابات می‌توان این شرایط را اصلاح کرد و این انتخاب درست را می‌توان از صحبت‌های کاندیدا‌ها تشخیص داد.

وی گفت: کشور با عدالت فاصله دارد و با فضای سیاست زدگی نباید کشور را اداره کرد و این بیماری فرهنگی به همراه مشکلات اقتصادی باعث شده نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی مظلوم واقع شوند.

گلرو اضافه کرد: عدالت محوری اهمیت دارد و فساد آن را خدشه دار می‌کند برای همین نیاز به دولتی عدالت محور است و با توجه به اقتصاد بیماری که در جامعه حاکم است تنها دولتی می‌تواند آن را درمان کند که شامل عدالت محوری و مبارزه با فساد و رانت باشد.

وی ادامه داد: رئیس جمهوری می‌خواهیم که ولایت مدار و انقلابی و به دنبال جذب نخبگان با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی بوده و فسادستیزی بدون در نظر گرفتن جناح برای او در اولویت باشد و مردم فردی را انتخاب کنند که دولت او شاخصه‌های اخلاقی داشته باشد.

گلرو بیان داشت: سیاست زدگی دردی را از مردم درمان نمی‌کند و سهم خواهی‌ها مخصوص به یک حزب نیست.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از لباس حزب و جناح خارج شویم و به فکر مردم باشیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها