حضور حداکثری، اقتدار ملی/ سازمان بسیج رسانه کرمانشاه؛

قهر کردن با صندوق رأی، در بدتر شدن اوضاع اقتصادی مؤثر است

سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۶۲۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳ - 17June 2021

قهر کردن با صندوق رأی، در بدتر شدن اوضاع اقتصادی و معیشتی مؤثر استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در آستانه برگزاری انتخابات بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه انتخابات بزرگ و مهم ۱۴۰۰ ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا قرار داریم. انتخاباتی که از هر نظر با تجربه‌های گذشته متفاوت است. دشمنان خارجی و منافقان داخلی جنگ احزاب دیگری را علیه کشورمان به راه انداخته و به امید واهی پیروزی، با تخریب باورها و تردید در اراده‌ها قصد خالی کردن پشت نظام و انقلاب اسلامی از رأی و نظر مردم کرده‌اند و به قصد از بین بردن جمهوریت نظام، اقدام می‌کنند؛ به یقین جمهوری اسلامی که به گفته شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی حرم است، اکنون بیش از هر زمان دیگری نیازمند یاری فرزندان غیور خود و مردمان شکوری است که قدر امنیت و ایمان را می‌دانند و خون شهیدان را پاس می‌دارند و اجازه نخواهند داد اهریمنان کمین گرفته و دل بسته به حضور کمرنگ مردم، خوشحال شوند.

این نکته مهم را نباید فراموش کرد که قهر کردن با صندوق رأی، نه تنها کمکی به وضع موجود نمی‌کند که در بدتر شدن اوضاع اقتصادی و معیشتی مؤثر است و دشمنان را برای ضربه زدن به ما امیدوار می‌کند؛ باید دانست که به فرموده رهبر حکیم انقلاب اسلامی، کاهش حضور مردم برابر است با افزایش فشار دشمنانمان. و هرچه حضور بیشتر باشد، فشار دشمنان کمتر و کمتر خواهد شد.

اگر بخواهیم فشار دشمنان از بین رود یا کاهش یابد، باید با حضور پرشور و باشکوه خود و خانواده و اطرافیانمان در انتخابات پیش رو، هم به تکلیف دینی عمل کنیم و هم از حق رأی و نظر خود استفاده کنیم. به یقین هر ناله مأیوس کننده و هر سخن افسرده گر که مروج تفرقه، گوشه گیری، کناره گرفتن، قهر و غیظ است، صدای شیطانی است که نباید اعتنا کرد و باید به تقابل با آن پرداخت چراکه به دنبال ضایع کردن حق رأی ایرانی و ضعیف کردن کشور و هدر دادن سرمایه‌ها است.

باید دانست که وضعیت نامناسب اقتصادی امروزمان نتیجه انتخاب اشتباه است و ربطی به انقلاب اسلامی ندارد، جمعه ۲۸ خرداد جاری فرصت جبران گذشته است و نباید این فرصت طلایی بازگشت ناپذیر را از دست داد. باید در تغییر سرنوشت خود به سمت خوبی‌ها و شکوفایی‌ها و آبادانی‌ها قدم برداشت و مناسبات طولانی و سرنوشت چندین ساله خاک و خانه و خانواده خود را با شرکت خود و خانواده و تشویق اطرافیان برای مشارکت آگاهانه در انتخابات را تعیین نمود که بی شک هر کوتاهی و اهمال ما از جانب فرزندان و آیندگان نابخشودنی است. پس با نام خدا و با امید به تغییر وضع بد موجود به وضع خوب و مطلوب، ساعتی از وقت خود را در همین جمعه صرف آینده آباد کشور و شهرمان کنیم و ادای دین نمائیم که روزهای خوبمان در پیش است که باید با یکدلی و اتحادمان بسازیمش.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار