حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشتهارد:

مشارکت مردم در انتخابات اقتدار نظام و کشور را تضمین می‌کند

حجت‌الاسلام «ملک» گفت: هرچه میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر و پرشورتر باشد، اقتدار نظام و کشور نیز بیشتر و همین امر موجب یاس و ناامیدی دشمنان ایران خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۲۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶ - 17June 2021

مشارکت مردم در انتخابات اقتدار نظام و کشور را تضمین می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس در اشتهارد، حجت‌الاسلام «ملک» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان اشتهارد حضور پرشور مردم در انتخابات را یک اصل مهم و تأثیرگذار در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی کشور دانست و اظهار داشت: شرکت در انتخابات فقط یک مسئله سیاسی نیست بلکه یک موضوع اجتماعی نیز هست که از طریق آن می‌توان آینده کشور را ساخت.

وی با اشاره به تحرکات برخی از جریانات و افراد برای دلسرد کردن مردم نسبت به حضور در انتخابات، اذعان داشت: دعوت مردم به عدم حضور در انتخابات با بهانه‌های واهی، عمل به خواسته دشمن است. شرکت در انتخابات یک وظیفه‌ دینی، شرعی و ملی بوده و به دلیل تأثیرگذاری در سرنوشت کشور، بسیار مهم و ضروری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان اشتهارد با دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات، خاطرنشان کرد: هرچه میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر و پرشورتر باشد، اقتدار نظام و کشور نیز بیشتر و همین امر موجب یاس و ناامیدی دشمنان ایران خواهد شد. انتخابات یک حق است و مردم می‌توانند از این حق برای تغییر در مسیر حرکت کشور استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار