حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس هیأت نظارت انتخابات دشتی:

مشارکت بیشتر مردم باعت بیشتر شدن اقتدار نظام در عرصه‌های جهانی

«نادری» گفت: هر چه قدر مشارکت مردم در انتخابات بیشتر شود اقتدار نظام در عرصه‌های جهانی بیشتر می‌شود.
کد خبر: ۴۶۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳ - 17June 2021

مشارکت بیشتر مردم  باعت بیشتر شدن اقتدار نظام در عرصه‌های جهانیبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالله نادری» رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان دشتی امروز در نشست با نمایندگان فرماندار و سرناظرین هیئت‌های نظارت بر انتخابات شهرستان دشتی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات باشکوه و پرشور در سطح جامعه اظهار داشت: هر چه قدر مشارکت مردم در انتخابات بیشتر شود اقتدار نظام در عرصه‌های جهانی بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه نظامی که پشتیبانی مردمی داشته باشد از هر سلاحی کارآمدتر است گفت: همه ما وظیفه داریم مردم را تشویق کنیم تا پای صندوق‌های رأی حضور پرشور داشته باشند و در بین جامعه امیدواری ایجاد کنیم.

نادری با اشاره به اینکه انتخابات حق الناس است نباید کوچک‌ترین اشتباه صورت بگیرد و مجریان و ناظرین انتخابات باید از آرای مردم صیانت کنند افزود: با توجه به شرایط کرونایی امسال ۱۳ شعبه در سطح شهرستان افزایش پیدا کرده و اقلام بهداشتی مورد نیاز شعب نیز پیش بینی شده است. تعامل و همدلی خوبی بین هیئت‌های نظارتی و مجریان برگزاری انتخابات وجود دارد.

نادری تصریح کرد: رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان دشتی با بیان اینکه ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در سطح شهرستان فعال است خاطرنشان کرد:: به حمد الله با تدابیر خوب صورت گرفته در شرایط کرونایی تمهیدات خوبی اتخاذ شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار