حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان؛

انتخابات، شب قدر انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام «اشجری» گفت: مردم ایران با حضور آگاهانه و گسترده خود در انتخابات تقدیر چهار ساله کشور را با دستان خود رقم خواهند زد.
کد خبر: ۴۶۲۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴ - 17June 2021

انتخابات، شب قدر انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام «مجتبی اشجری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان امروز  در نشست «رأی اولی‌ها»، اظهار داشت: روز انتخابات، روز جشن بلوغ سیاسی رأی اولی‌ها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر ضرورت پاسداری نسل جوان از انقلاب اسلامی، تصریح کرد: روز جمعه روز خلق حماسه‌ای درخشان و مانا از سوی مردم همیشه در صحنه ایران به‌ویژه رأی اولی‌ها در پای صندوق‌های رأی خواهد بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ثمره خون پاک شهدا است، خاطرنشان کرد: حراست و حفاظت از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌ویژه حضور در انتخابات بر همگان به‌ویژه نسل جوان واجب است و اگر کسی در این زمینه کوتاهی کند در روز قیامت بازخواست خواهد شد.

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران عطیه الهی و یادگار مانای معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) است، تاکید کرد: در چهار دهه گذشته مردم صبور و انقلابی ایران فراز و فرود‌های بسیاری را پشت سر گذاشته‌اند تا نهال انقلاب اسلامی به درخت تنومندی تبدیل گردد. تبلیغات مسموم برای ناکارآمد جلوه‌دادن نظام اسلامی و بی‌اهمیت معرفی‌کردن انتخابات آخرین حربه دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه‌زدن به ملت مسلمان ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه انتخابات مهمترین فرصت نظام برای مبارزه با تهدیدات استکبار جهانی است، خاطرنشان کرد: مهمترین و بارزترین شاخصه این نظام مقدس مردمی‌بودن آن است؛ زیرا همه مسئولان آن به شکل مستقیم و یا غیرمستقیم از سوی مردم انتخاب می‌شوند. تلاش دشمنان برای پایین آوردن میزان مشارکت مردم در انتخابات این بار نیز با روشنگری مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم به شکست خواهد انجامید.

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه مردم مسلمان ایران اهمیت حضور در صحنه‌های انقلاب اسلامی به ویژه انتخابات پیش‌رو را به خوبی درک می‌کنند، تصریح کرد: مشکلات معیشتی و تنگنا‌های اقتصادی هرگز سبب نخواهد شد که مردم برای مشارکت در تعیین سرنوشت خود کوتاهی کنند. گام‌های مردم به سوی صندوق‌های آرا در روز انتخابات عمل صالح محسوب شده و در درگاه خداوند اجر خواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه امنیت مهمترین دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم است، متذکر شد: آرای دشمن‌شکن مردم در انتخابات روز جمعه امنیت آینده جامعه ایران را تضمین خواهد کرد. روز جمعه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی شاهد حضور مردم در پای صندوق‌های رأی برای دفاع از حرم الهی خواهد بود.

حجت‌الاسلام اشجری با بیان اینکه انتخابات، شب قدر انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: مردم ایران با حضور آگاهانه و گسترده خود در انتخابات تقدیر چهار ساله کشور را با دستان خود رقم خواهند زد. رأی اولی‌ها با وضو، نیت الهی و با حضور اول وقت و انتخاب اصلح حماسه‌ای جاودان خلق کنند تا در پیشگاه خداوند سرافراز باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه مردم ایران با انتخاب اصلح امور کشور را به نخبگان و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی بسپارند، متذکر شد: برکات انتخاب درست و صدمات انتخاب نادرست متوجه خود مردم در چهار سال آینده خواهد شد.

«محمد لطیفی» مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان نیز در این نشست با تاکید بر اهمیت حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش‌رو، اظهار داشت: رأی اولی‌های استان گیلان با شرکت در انتخابات روز جمعه اولین تجربه خود را برای تعیین سرنوشت ایران اسلامی جشن خواهند گرفت.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان حضور جوانان را در صحنه‌های انقلاب اسلامی و انتخابات اثرگذار دانست و تصریح کرد: حضور رای‌اولی‌ها بر شور و نشاط فضای انتخاباتی روز جمعه خواهد افزود. حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح یک تکلیف است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار