دعوت وزیر دفاع از آحاد مردم ایران برای حضور پرشور در انتخابات؛

حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه نظام اسلامی را افزایش می‌دهد

وزیر دفاع گفت: شرکت مردم در انتخابات، قدرت چانه‌زنی ایران اسلامی را در صحنه‌های بین‌المللی افزایش می‌دهد و اگر بخواهیم تحریم‌ها رفع شود باید حضور گسترده مردم در انتخابات افزایش یافته یابد تا پشتوانه نظام اسلامی به رخ جهانیان کشیده شود.
کد خبر: ۴۶۲۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷ - 17June 2021

حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه نظام اسلامی را افزایش می‌دهدبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ حاتمی انتخابات ۲۸ خرداد را ظهور و بروز اراده ملت ایران در تعیین سرنوشت خود و نمادی از مردم‌سالاری دینی در سایه نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: در طول ۴۲ سال اخیر دشمنان قسم خورده ملت ایران سعی کرده‌اند در مقاطع مختلف تاریخی با انواع توطئه‌ها، تحریم‌ها، مداخلات سیاسی، اقتصادی نظامی، تروریستی و... مردم ایران را از پای در آورده و به تبع آن انقلاب اسلامی را با فروپاشی و سرنگونی روبه‌رو سازند.

وی در ادامه گفت: اما ملت سرافراز ایران اسلامی نشان داد که با اعتقاد و باور به آموزه‌های اسلام و آرمان‌های والای امام (ره) و مقام معظم رهبری و شهدای عظیم الشان انقلاب اسلامی و پشت سر گذاردن (مراحل) و (منازل) و (امتحان) و (ابتلاء) گوناگون با کسب تجربه‌های انباشته شده در برابر همه هجمه‌های سخت و نرم اردوگاه شیطانی استکبار، ایستادگی کرده و امروز به استحکام، اتقان و اقتدار بی نظیری در عرصه جهانی رسیده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح اولویت اصلی امروز کشور را مشارکت حداکثری، پرشور و گسترده همه آحاد ملت فارغ از هر گونه نگاه و جهت گیری سیاسی دانست و افزود: هدف نخست و غایی دشمنان ناامید سازی و دلسرد کردن ملت ایران نسبت به آینده درخشان پیش رو و افق‌های بلند ملت ایران و به تبع آن بی رونق ساختن انتخابات و تلاش گسترده برای حضور حداقلی مردم پای صندوق‌های رای است که از این طریق کشور را با چالش مواجه سازند.

امیر سرتیپ حاتمی لزوم مشارکت حداکثری همه آحاد ملت را از منظر امنیت و قدرت ملی و ارتقای قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی در معرکه سرنوشت‌ساز (جنگ اراده ها) قرار گرفته است و دشمن می‌کوشد تا از طریق عملیات روانی، جنگ نرم و جنگ شناختی و با متراکم کردن فشار‌های متعدد، ملت بزرگ ایران را مرعوب و منفعل کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با تأکید بر این نکته حساس که عمده پیشرفت‌های معجزه گون و راهبردی ملت ایران بویژه در حوزه صنعت دفاعی در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی در سایه دشمنی‌های نظام استکبار و در شدیدترین تحریم‌های ظالمانه اتفاق افتاده است، افزود: برقراری یا قطع ارتباط با نظام استکبار نباید ما را خرسند یا نگران سازد و این بدان معنی است که برای نظام استکبار کمترین ارزشی قائل نیستیم و قهر و مهر آن‌ها نمی‌تواند تاثیری بر جهت‌گیری و راهبرد انقلاب اسلامی بگذارد و مهم آن است که باید در مقابل این دشمن خدعه گر و فریبکار بصیر و بیدار بود و لحظه‌ای غفلت نکرد.

‌امیر سرتیپ حاتمی خاطر نشان کرد:. شرکت مردم در انتخابات، قدرت چانه زنی ایران اسلامی را در صحنه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای و مجامع جهانی افزایش می‌دهد و اگر بخواهیم فشار‌های اقتصادی شکننده بر مردم عزیز مان یعنی تحریم‌ها کاهش و رفع شود و تغییری در معیشت و سفره مردم ایجاد شود، باید حضور گسترده مردم در انتخابات افزایش یافته و پشتوانه ملی و مردمی نظام اسلامی به رخ جهانیان کشیده شود.

وزیر دفاع با بیان اینکه دفاع ما مردم پایه است و پشتوانه مردمی نظام، مهمترین رکن دفاعی کشور است گفت: از آنجا که حضور و مشارکت پرشور مردم در انتخابات یکی از مهم‌ترین مصادیق پشتوانه مردمی نظام است، حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات آتی به عنوان یک رکن مهم دفاع کشور محسوب و قوت قلبی برای نیرو‌های مسلح خواهد بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پایان از مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران دعوت کرد با حضور گسترده‌تر در انتخابات، بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به رخ دشمنان نظام اسلامی کشیده و این بار نیز با حضور معنادار خود، با لبیک به فرمان، ولی امر مسلمین و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) برگ زرین دیگری را در کتاب قطور افتخارات ایران سربلند رقم بزنید.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار