حضور حداکثری، اقتدار ملی/استاندار بوشهر:

ملت ایران با رأی خود پایه‌های نظام را مستحکم‌تر می‌کنند

«گراوند» گفت: توصیه ما این است که در خانه نمانیم و با رأی خود به نظام کمک کنیم تا پایه‌های نظام مستحکم‌تر شود هر چه مشارکت مردم بیشتر باشد پشتوانه محکم‌تری برای دولت آینده خواهد بود.
کد خبر: ۴۶۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸ - 17June 2021

ملت ایران با رأی خود پایه‌های نظام را مستحکم‌تر می کنندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالکریم گراوند» استاندار بوشهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم استان بوشهر علاقمند به نظام و انقلاب و کشور هستند و این مرزداران استان همیشه نسبت به میانگین کشور مشارکت بیشتری را داشته‌اند.

وی گفت: انتظار داریم مردم در همان ساعات اولیه رأی گیری به شعب مراجعه کرده و رأی خود را وارد صندوق کنند تا شاهد تجمع نباشیم. باید سعی کنیم وظیفه و تکلیف خود را در سریع‌ترین فرصت انجام دهند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه رأی اولی‌ها هم بی‌صبرانه منتظر لحظه انتخابات هستند و برای اولین بار در تعیین سرنوشت خود دخالت می‌کنند و نظر خود را در مسیر توسعه و آبادانی کشور انجام می‌دهند افزود: توصیه ما این است که در خانه نمانیم و با رأی خود به نظام کمک کنیم تا پایه‌های نظام مستحکم‌تر شود. هر چه مشارکت مردم بیشتر باشد پشتوانه محکم‌تری برای دولت آینده خواهد بود.

گراوند با اشاره به اینکه مردم مطمئن باشند که پاسدار رأی آنها خواهیم بود و از رأی مردم صیانت می‌کنیم و انتخاباتی عادلانه برگزار خواهد شد تصریح کرد: مردم نسبت به سرنوشت خود بی‌تفاوت نباشند و قدر صندوق‌ها را بدانند و با حضور خود دولت توانمندی را تشکیل دهیم که بتواند مشکلات مردم را رفع کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها