شهید مراد کیانى: مدیون خون پاک شهدا هستیم

شهید مراد کیانى در وصیت‌نامه خود آورده است:‌ای مردم شما مدیون خون این شهدا هستید و وظیفه شما در مقابل این خون‌هاى پاک بندگى خدا و عمل به اسلام و حفظ اسلام است.
کد خبر: ۴۶۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶ - 17June 2021

شهیدمراد کیانى: مدیون خون پاک شهدا هستیم

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید مراد کیانى

«بسم الله الرحمن الرحیم

من به عنوان یک فرد مسلمان و بر حسب وظیفه شرعى و الهى که داشتم قدم در این راه نهادم و خداوند را شکر مى‌کنم که چنین سعادتى را نصیب من کرده و چنین رهبرى را جلوى راهم قرار داد تا خود و خداى خود را بشناسم.

اگر خداوند لیاقت شهادت را نصیبم کرد این پیام و سفارشم را با صدائى بلند بگوش منافقان و دشمنان اسلام برسانید که ای کوردلان ما فرزندان برومند ایران آگاهانه و بدون هیچ جبر و زورى که تنها بر شما وارد است در راه شهادت قدم نهاده‌ایم و با عشق به گفته رهبر کبیرمان امام خمینى لبیک گفتیم و خون خود را نثار وطن می‌کنیم و اگر هزار جان هم داشته باشیم در راه خدا و برپایی پرچم توحید می‌دهیم.

پدر و مادرم اگر جسدم را ندیدید ناراحت نباشید زیرا من به سوى خدا رفته‌ام ولی شما در این آزمایش صبر و استقامتتان سنجیده می‌شود. دنباله رو و پیرو امام و ولایت فقیه باشید.مرا ببخشید و حلال کنید.

ای مردم بدانید که هدف ما در این جنگ اعتلاى کلمه حق و سرنگونى ستمگران است و در این راه جوانانی که جزء بهترین جوانان بودند و هدفشان حفظ و برقرارى اسلام و قرآن بوده پرپر شدند و شما مدیون خون این شهدا هستید و وظیفه شما در مقابل این خونهاى پاک بندگى خدا و عمل به اسلام و حفظ اسلام است.امام امت را که نایب حجت خداست اطاعت کنید و هیچ وقت او را تنها نگذارید.

برادران خصوصا برادران فعال در انجمن اسلامى استوار و پایدار در مقابل منافقین و دشمنان اسلام باشید و بیش از گذشته در راه اسلام گام بردارید و هرگز سنگر علم و تقوا  خالى نکنید و هر چه بیشتر مردم را در راه شناخت اسلام هدایت کنید.»

منبع: فارس 

انتهای پیام/ 911

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار