مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه ثارالله:

حرکت نظام جمهوری اسلامی به سمت اهداف انقلاب، نیازمند تشکیل دولت مقاومت است

حجت‌الاسلام‌ «شیرازی» با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل دولت مقاومت گفت: برای حرکت سریع نظام جمهوری اسلامی ایران به سمت اهدافش نیازمند چنین دولتی هستیم نه دولتی که در مقابل غرب خود را ببازد.
کد خبر: ۴۶۲۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵ - 17June 2021

حرکت نظام جمهوری اسلامی به سمت اهداف انقلاب، نیازمند تشکیل دولت مقاومت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در کرج، حجت‌الاسلام‌ «علی شیرازی» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه ثارالله امروز در نشست روشنگری و بصیرتی لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) اظهار داشت: دولت مقاومت مردم را به تقوا و روحیه ایستادگی در مقابل آمریکا دعوت می‌کند و جامعه را به سمت حمایت از مظلوم سوق می‌دهد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل دولت مقاومت مطرح کرد: برای حرکت سریع نظام جمهوری اسلامی ایران به سمت اهدافش نیازمند چنین دولتی هستیم نه دولتی که در مقابل غرب خود را ببازد و سست شود. فرمانده این نظام که در رأس دولت قرار می‌گیرد باید نترس، شجاع، قوی، راسخ و مقتدر باشد و در مقابل دشمنان بایستد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیرازی گفت: برخی افراد می‌گویند آمریکا با مثلاً عراق و سوریه چه فرقی دارد؟ این‌ها تفاوت‌های بسیاری با یکدیگر دارند که درک آن‌ها نیازمند تشخیص درست، عقل و بصیرت است. کسی که حاضر نیست من و شما باشیم، دشمن ماست. آمریکا دشمن ما بوده و به خونمان تشنه است بنابراین از راهی برای ضربه زدن به ما استفاده می‌کند اما باید با بصیرت و آگاهی توطئه‌های آنان را نقش بر آب کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار