«جوان آراء» ویژه برنامه رادیو جوان در روز انتخابات

شبکه رادیویی جوان روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با حضور در حوزه‌های انتخابی و ستاد‌های برگزاری انتخابات در همه شهر‌های ایران، حضور مردم در پای صندوق‌های رای را منعکس می‌کند.
کد خبر: ۴۶۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸ - 17June 2021

«جوان آراء» ویژه برنامه رادیو جوان در روز انتخابات

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شبکه رادیویی جوان با ویژه برنامه «جوان آراء» در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ و پایان زمان رای گیری از موج اف. ام ردیف ۸۸ مگاهرتز همراه مخاطبان است.

ویژه برنامه انتخاباتی شبکه رادیویی جوان با ساختار مجله ترکیبی است که با تمرکز بر مشارکت جوانان در انتخابات تهیه خواهد شد. این برنامه در ۶ بخش سه ساعته از ۶ صبح لغایت ۲۴ روانه آنتن می‌شود. گفتگوی واتس‌اپی با جوانان دهه هشتادی درباره نوع نگاه‌شان به سرنوشت کشور و انتخابات و نیز انتخاب درست، گزارش‌های مردمی جوان پسند و ارتباط لحظه به لحظه با مراکز استان‌ها و شعب اخذ رای در تهران و ارتباط با وزارت کشور و شورای نگهبان از بخش‌های این برنامه ۱۸ ساعته خواهد بود.

از دیگر بخش‌های «جوان آراء» پخش مستند‌های کوتاه درباره حضور همیشگی مردم در انتخابات، تاریخچه انتخابات و نقش رهبر انقلاب و بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران در انتخابات گذشته، بسته صوتی کوتاه از بیانات مقام معظم رهبری و بنیان‌گذار انقلاب اسلامی درباره انتخابات و اهمیت آن، گفتگو با صاحبان اندیشه و پژوهش‌گران بین‌المللی درباره ابعاد داخلی و بین‌المللی انتخابات و انتخاب درست است که در ساعات مختلف برنامه از آنتن رادیوجوان پخش می‌شود.

استفاده از فضای مجازی مانند واتس اپ در تولید محتوا، تمرکز بر مخاطبان جوان و نوجوان، ارتباط با جوانان خارج از کشور، پویش دعوت جوانان از یکدیگر با گویش‌های مختلف و همچنین استفاده از تمام ظرفیت نیروی انسانی شبکه رادیویی جوان در برنامه، ویژگی‌های «جوان آراء» است که به صورت زنده تولید و پخش می‌شود.

ویژه برنامه انتخاباتی شبکه رادیویی جوان با اجرای فاطمه عباسی، سینا هوشمندی، مهدی مفیدی، فاطمه صداقتی، صدیقه مرادی، ابوالفضل اینانلو، محدثه صارمی، حسن اسماعیل پور، مجید عسگری و راضیه سادات هاشمی و تهیه‌کنندگی زهره عبدالرحیم، مجتبی حسنی، عاطفه شیوافر، مجتبی امیری، عباس پیری و سیروس رجبی در روز برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، همراه مردم کشور خواهد بود.

برنامه‌های شبکه رادیویی جوان به صورت ۲۴ ساعته روی موج FM ۸۸ MHz پخش می‌شوند.

منبع: مهر 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار