مسئول نمایندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع):

عدم مشارکت در انتخابات، زمینه ساز گسترش سیطره دشمن است

حجت الاسلام «شجاعی مهر» گفت: عدم مشارکت و حضور در انتخابات سبب تضعیف جبهه اسلام و حق شده و زمینه سیطره دشمن را فراهم کند.
کد خبر: ۴۶۲۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳ - 17June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، حجت الاسلام «حسن شجاعی مهر»، مسئول نمایندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) ظهر امروز (پنج شنبه) در جمع رابطین نمایندگی اظهار داشت: نتیجه نهایی را خداوند رقم می‌زند و ما فقط باید مقدمات و شایستگی ها را در خودمان رقم بزنیم.

 وی بیان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم انقلاب شرکت در انتخابات از اوجب واجبات است و همان گونه که امام خمینی(ره) نیز در زمان جنگ می فرمودند؛ «امروز حضور در جبهه واجب است».

این مسئول تصریح کرد: اگر عدم مشارکت حضور در انتخابات سبب تضعیف جبهه اسلام و حق شود و زمینه سیطره دشمن را فراهم کند ترک حضور در انتخابات از اعظم گناهان کبیره است و با افزایش توانمندی ها و ظرفیت‌های معنوی با نصرت و امداد الهی  در انتخابات حماسه ساز شویم.
 وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری افزود: ما به سمت ایجاد تمدن اسلامی و ایجاد زمینه سازی ظهور پیش می‌رویم و انقلاب برگرفته از اسلام ناب محمدی و در راستای تحقق ارزشها و آرمانهایی است که در بعثت رسول خدا محقق شد.

مسئول نمایندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) اذعان کرد: حاکمیت اسلام ناب با هدف تزکیه و رشد و کمال است و منطق ما هم باید مبتنی بر همین اساس می‌باشد، وظیفه ی ما سربازی و بندگی در برابر خداست، باید بتوانیم بر اساس دین اسلام و ارزشهای اسلام ناب محمدی، ارزشهای اخلاقی جامعه را رشد دهیم و جوانانمان را در مسیر اسلامی تربیت و رشد دهیم.

شجاعی مهر یادآور شد: هدف از ایجاد انقلاب اسلامی، تحقق کلمه الله است و ما در مجموعه بسیج و سپاه موظفیم ابزار لازم جهت تحقق این هدف را فراهم کنیم.

وی گفت: اولین وظیفه ما در این عرصه، تقویت و توسعه معنویت و ایمان و در بسیجیان به عنوان یک نیروی مومن و انقلابی و ولایت مدار و توجه به ملزومات تربیت این نیروهای انقلابی است.

مسئول نمایندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) در پایان خاطرنشان کرد: در طول تاریخ، بزرگ‌ترین بلاهایی که بر سر مسلمانان آمده از بی‌دینی نیست بلکه از بی بصیرتی است و توجه به بصیرت افزایی و دشمن شناسی از وظایف مادر این برهه از تاریخ است که بایستی در هنگام انتخاب اصلح به شاخصه های بزرگان خصوصا مقام معظم رهبری توجه کنیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار