شهادت تعدادی از ماموران نیروی انتظامی در روز گذشته/

سردار اشتری: مأموران ناجا برای اجرای قانون و احکام الهی آماده شهادت هستند

فرمانده نیروی انتظامی کشور از شهادت تعدادی از مأموران این نیرو در جریان درگیری‌ با اشرار در روز گذشته خبر داد و گفت: مأموران و کارکنان ناجا آماده هستند که برای اجرای قانون، احکام الهی و پاسداری از ارزش‌ها تا شهادت پیش بروند.
کد خبر: ۴۶۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴ - 11May 2015

سردار اشتری: مأموران ناجا برای اجرای قانون و احکام الهی آماده شهادت هستند

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، صبح امروز در صد و چهلمین همایش مشاورین وزرا در امور شهدا اظهار داشت: ناجا به دلیل مسئولیتش در حوزه حفظ نظم و امنیت بیشترین مبارزه را با اشرار و ضد انقلاب دارد، که بر همین اساس بعد از جنگ تحمیلی یکی از نهادهایی که بیشترین شهید ار تقدیم انقلاب کرد، ناجا است.

وی با اعلام این خبر که ناجا در سال گذشته 87 شهید در مواجهه با مجرمین، اشرار و ضد انقلاب تقدیم نظام کرده است، گفت: روز گذشته در برخی مناطق کشور درگیریهایی داشتیم که در آنها تعدادی از همکاران ما به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: وظیفه ما است که برای آسایش، آرامش و احساس امنیت تمام تلاشم خود را انجام دهیم و ماموران و کارکنان ما آماده هستند که برای اجرای قانون، احکام الهی و پاسداری از ارزشها تا شهادت پیش بروند.

اشتری تصریح کرد: خدا را شاکریم در فضایی تنفس میکنیم که روحیه ایثارگری در آن موج میزند. ناجا این برنامه را در دستور کار خود دارد که با استفاده از امکانات و تجهیزات در اقصینقاط کشور میزان حضور فیزیکی خود را کاهش دهد؛ اما این مهم در بسیاری از مکانمها امکانپذدیر نیست و لاجرم نیاز به حضور فیزیکی ماموران و درگیری با اشرار داریم.

وی با بیان اینکه تمامی فرماندهان ناجا در خدمت ایثارگران و خانواده شهدا هستند، گفت: گستردگی خانواده ایثارگری به وسعت کشور است، و همین موضوع رسیدگیها را سخت میکند؛ بر همین اساس ناجا بهصورت مستقل خدماتی را ارائه میدهد تا مشکلات خانواده معزز شهدا و ایثارگران شناسایی و رفع شود.

فرمانده ناجا با بیان اینکه ما در نیروی انتظامی منتکش خانواده شهدا و ایثارگران هستیم، عنوان کرد: وجود روحیه ایثار و شهادت موجب رشد و تعالی سازمانی ما است، و ما منتی به خانوده ایثارگران نداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار