فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین:

عبور از خطر دشمنان داخلی، هوشیاری مضاعف امنیتی و رسانه ای را می‌طلبد

سرهنگ «حیدری» گفت: خطر دشمنان داخلی بیشتر حس می‌شود. این گروه برای تغییر جو انتخابات و افکار عمومی به نفع خود برنامه ریزی وسیعی دارند و عبور از این وضعیت هوشیاری مضاعف ما را در سطوح رسانه‌ای و امنیتی می‌طلبد.
کد خبر: ۴۶۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹ - 17June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «علیرضا حیدری» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین، عصر امروز (پنجشنبه) در جمع رابطین نمایندگی شهر قزوین اظهار داشت: شبکه های مجازی عربستان مانند اینترنشنال در صدد هستند تا مردم را به عدم حضور در انتخابات و کاهش حضور در پای صندوق رای ترغیب کنند.

وی بیان کرد: در روزهای باقی مانده تا انتخابات شاهد تحرکات دو گروه از دشمنان خارجی و داخلی هستیم که خطر دشمنان داخلی بیشتر حس می‌شود و این گروه برای تغییر جو انتخابات و افکار عمومی به نفع خود برنامه ریزی وسیعی دارند.

وی افزود: عبور از این وضعیت هوشیاری مضاعف ما را در سطوح رسانه ای و امنیتی می طلبد و ما امروز در منطقه و موقعیت عملیاتی ویژه ای از لحاظ سیاسی هستیم و نباید فعالیت‌های خود را به مناسبت‌های معمول محدود کنیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین اذعان کرد: شما به عنوان رابطین نمایندگی در این ایام همپای فرماندهان حوزه ها حضور داشته باشید و با آنها همفکری داشته باشید و شبانه روزی فعالیت کنید‌ و خواب را در این روزها از خود سلب کنید.

این مقام مسئول یادآور شد: در شرایطی که دشمن در این روزها قصد دارد با وجود ناحق بودن خود به نظام ضربه بزند، نباید با کم کاری مدیون خون شهیدان باشیم.
 حیدری در پایان خاطر نشان کرد: در بسیج هر اندازه معنویت، اعتقادات و سیاست ما قوی باشد می‌توانیم در ماموریت ها تاثیرگذار باشیم و پاسدار خوب انقلاب باشیم، ولی اگرنگاهمان کم رنگ باشد و نتوانیم کار را انجام دهیم، هر قدر در کار اجرایی قوی باشیم باز هم یک بخشی از کار دچار مشکل می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار