کارشناس مسائل سیاسی سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین:

انتخابات بحث جناحی نیست و معطوف به سرنوشت کشور است

سرهنگ «فلاح» گفت: انتخابات بحث جناحی نیست و معطوف به سرنوشت کشور است. انتخابات در یک روز اتفاق می افتد، اما سال‌ها کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
کد خبر: ۴۶۲۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲ - 17June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «اکبر فلاح» کارشناس مسائل سیاسی سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین عصر امروز (پنجشنبه) در نشست بصیرتی انتخابات که با حضور بسیجیان پایگاه‌های حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) در مسجد امام حسن عسکری (ع) برگزار شد، با اشاره به نفوذ دشمن در عرصه های حساس کشور خصوصا فضای مجازی اظهار داشت: حریم خصوصی و امنیتی در جامعه امروز توسط استفاده از گوشی هوشمند شکسته شده و به خلوت جوانان ما نفوذ کرده و سبب ایجاد آسیب های جبران‌ناپذیری می‌شود، که این اقدام از بزرگ ترین اهداف دشمنان ایران است.

وی بیان کرد: دشمن می‌داند از چه راهی نفوذ کند و اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورد و متاسفانه افرادی از مسئولین رده بالا در کشور برای کسب و ارتزاق از دشمنان خارجی، اطلاعات حیاتی، امنیتی و محرمانه کشور را در اختیار آنها قرار داده تا به خیال خود به جایگاهی فراتر از آنچه هستند برسند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: تمامی سرویس‌های اطلاعاتی جاسوسی دشمن جهت سرقت اطلاعاتی از سرویس های اطلاعاتی_امنیتی کشور سازماندهی شدند و نفوذ فقط به سیستم اطلاعاتی معطوف نمی‌شود، بلکه نفوذ به درون بدنه دولت هم رخنه کرده است.
 کارشناس مسائل سیاسی سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین در ادامه افزود: انتخابات بحث جناحی نیست و معطوف به سرنوشت کشور است و با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه اهمیت انتخابات با عنوان انتخابات یک روز اتفاق می افتد، ولی سال ها کشور را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند.

فلاح خاطرنشان کرد: دشمن با ترغیب مردم به عدم حضور در انتخابات، قصد بی اعتمادی در اذهان مردم و فروپاشی نظام را دارد و ما موظفیم به جای قهر و خالی کردن صحنه انتخابات، با حضور حداکثری در انتخابات اعتراض خود را نسبت به وضع موجود به مسئولین اعلام کنیم.

وی یادآور شد: مردم از کاندیدای خود توقع دارند که از جنس مردم بوده و به فکر مشکلات مردم باشد، همانطور که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، به علت مردمی بودن به عنوان چهره بین المللی شناخته شد.

فلاح در پایان خاطرنشان کرد: ما نباید برای رفع مشکلات داخلی کشور به فراتر از مرزهای کشور و خصوصا کشور‌های غربی دل ببندیم و دشمن برای ما دل نمی‌سوزاند و دشمنی خود را می‌کند، ما باید متکی به توان داخلی خود باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار