حضور حداکثری، اقتدار ملی/ پیام فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی:

انتخابات عرصه تبلور اراده مردم خواهد بود

سرهنگ پاسدار «زارعی تبار» به مناسبت 28 خرداد انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۴۶۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶ - 17June 2021
انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، عرصه تبلور اراده مردم خواهد بود// خبر عکس ندارد در ضمن همه نمایه ها رو بزنیدبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ پاسدار «محمدرضا زارعی تبار» فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی به مناسبت 28 خرداد انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا پیامی صادر کرد.
 
بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات، در فرهنگ سیاسی نظام جمهوری اسلامی، از پایه های مستحکم و استوار مردم سالاری دینی و نماد تجلی اراده نافذ مردم در عرصه تعیین سرنوشت است.

ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی و در طی بیش از چهار دهه از استقرار نظام اسلامی و نابودی حاکمیت طاغوت، بارها و بارها از طریق برگزاری انتخابات، مردم سالاری دینی را به کامل ترین شکل ممکن، به معرض نمایش گذاشته است. هر انتخابات، در حقیقت به مثابه رفراندومی در تجدید پیمان ملت با اساس انقلاب است.

انتخابات، زبان گویای مردم است در عرصه اِعمال خواسته های خود از موجودیت نظام؛ لذا ارتباط بین ملت و نظام، به برکت انتخابات، همواره ارتباطی پویا و بالنده بوده و ان شاالله خواهد بود.

و اینک بار دیگر، در ادامه همان روند حماسه آفرینی های گذشته، در معرض انتخاباتی بس حساس و سرنوشت ساز قرار گرفته ایم؛ انتخاباتی که چشم های خیره همگان اعم از دوست و دشمن را به خود متوجه نموده است.

جمعه 28 خردادماه، انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، عرصه تبلور اراده مردم خواهد بود. حضور پرشور و دشمن شکن همه اقشار و آحاد ملت عزیز در پای صندوق های رأی، نظام اسلامی ما را از یکی از حساس ترین پیچهای تاریخ خود، عبور خواهد داد.

بیاییم همراه و همگام با هم، در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و عمل به وصایای امام راحل عظیم الشّأن (ره) و پاسداشت خونهای پاک شهیدان راه اسلام و انقلاب، پرشورتر از همیشه در پای صندوقهای رأی حاضر شویم و با انتخاب افرادی اصلح در طراز فرهنگ و تفکر ناب انقلاب اسلامی، پایه های نظام مردمی و دین مدار برآمده از اراده ملی و دینی تک تک افراد و آحاد ملت را بار دیگر در برابر هجمه های ناجوانمردان و نابکاران و در مسیر تحقق اهداف و آرمانهای والای انقلاب در ابتدای گام دوم، بیمه نماییم.

یادمان باشد در این حماسه سترگ ملی، ارواح طیبه شهیدان سرافراز، این طلایه داران عزت، عظمت و آزادگی، عملکرد ما را به نظاره نشسته اند.

حضور حماسی در این عرصه عظیم، در حقیقت ادای احترام به شهدای گرانقدری همچون شهید حاج «قاسم سلیمانی» است که با تفکر و منش انقلابی، بساط متجاوزان به بلاد اسلامی را به هم ریخت.

اینجانب با ادای احترام به همگان، تمامی دوستداران و دلدادگان به سرنوشت ملت و میهن به خصوص خطه همیشه سربلند و حماسه ساز دشتی را به حضور گسترده و دشمن شکن در پای صندوق های اخذ رأی دعوت می کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار