مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس:

مردم با شرکت در انتخابات برای آینده کشور تصمیم می‌گیرند

حجت‌الاسلام «مهدی رضایی» گفت: مهمترین حسن انتخابات این است که انسان‌ها با اختیار خودشان نسبت به آینده و سرنوشت‌شان تصمیم‌گیری کنند.
کد خبر: ۴۶۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰ - 17June 2021

مردم با شرکت در انتخابات برای آینده کشور تصمیم می‌گیرند

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، امروز، نشست بصیرتی و هدایتی با حضور خواهران بسیجی حوزه انسیه قره قشلاق سپاه سلماس و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین «مهدی رضایی»، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس در این نشست ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) و ولادت امام رضا(ع) ضمن توصیه به شرکت در انتخابات اظهار داشت: ایام انتخابات یکی از ایام حساس و مهم نظام است.

حجت‌الاسلام رضایی گفت: رهبر انقلاب در سخنرانی 14 خرداد از افراد موثر و تاثیر گذار در جامعه درخواست فعالیت در راستای ایجاد مشارکت مردم در انتخابات کردند اما در سخنرانی اخیر ایشان گفتند که مردم دلسوز نظام باید پای کار بیایند تا در انتخابات شاهد مشارکت حداکثری باشیم.

وی ادامه داد: آن چیزی که امروز در جهان پاسخگوی استکبار بوده مقاومت است، اما برخی هستند که هنوز به غرب امید دارند.

حجت‌الاسلام رضایی در پایان با بیان اینکه مردم ایران بر اساس معیارها بهترین خدمتگزار را برای خود انتخاب می کنند، خاطرنشان کرد: مهمترین حسن انتخابات این است که انسان‌ها با اختیار خودشان نسبت به آینده و سرنوشت‌شان تصمیم‌گیری کنند، امیدواریم مردم ایران اسلامی جشن بزرگ را بعد از پیروزی مقاومت فلسطین و ملت سوریه برگزار کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار