حضور حداکثری، اقتدار ملی/ معاون فرهنگی بنیاد شهید یزد:

آنچه مهم است حفظ وطن ماست

«فاضلی» با بیان اینکه همه ما از اهالی ایران مهربان هستیم گفت: ما از اهالی ایران ایثارگر هستیم، آنچه مهم است حفظ وطن ماست.
کد خبر: ۴۶۲۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳ - 17June 2021

«محمد فاضلی» معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد با اشاره به اینکه ایام بسیار حساس و مهمی، انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و همچنین شورا‌های شهر را درپیش داریم اظهار داشت: همه ما در طول زندگی، انتخاب‌های مختلفی از جمله انتخاب مدرسه، رشته، انتخاب دانشگاه، همسر و انتخاب‌های بسیار مهم دیگری در طول زندگی داشتیم.

وی با بیان اینکه هر انتخابی آگاهانه باشد و آگاهانه بوده نتیجه آن انتخاب هم بسیار خوب و به مصلحت ما و به منافع ما بوده است افزود: هر کجا انتخاب از روی ناآگاهی و عدم علم باشد و حسن خوبی‌هایش در نظر گرفته نشود خواه یا ناخواه آن انتخاب نتایج خوبی ندارد.

فاضلی تصریح کرد: درخواستی از همه همشهریان بخصوص مردم دارالعباده و شهیدپرور یزد دارم این است که با توجه به حساسیت انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها و در زمانی که همه دشمنان اسلام، همه دشمنان ایران اسلامی سعی و تلاش دارند تا انتخابات را کمرنگ کنند و مشارکت را پایین بیاورند انشالله به امید خدا و با مشارکت تمامی اقشار مختلف مردم ایران اسلامی انتخابی بسیار آگاهانه و با مشارکت بسیار بالایی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه همه ما از اهالی ایران مهربان هستیم افزود: ما از اهالی ایران ایثارگر هستیم، آنچه مهم است حفظ وطن ماست، حفظ ایران اسلامی و اسلام ماست. انشالله فردا (جمعه) ۲۸ خرداد با حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رای باز هم نقشه دشمنان را نقش بر آب می‌کنیم و ایران را در مسیری پر توان مثل همیشه قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار