مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان مطرح کرد؛

حضور ۱۰۴ نفر از اصحاب رسانه همدان در پویش دعوت به مشارکت حداکثری و دشمن شکن در انتخابات

قوامی گفت: ۱۰۴ نفر از اهالی رسانه استان همدان در پویش دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات حضور داشته اند.
کد خبر: ۴۶۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷ - 17June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «ناصر قوامی مشفق» مسئول بسیج رسانه استان همدان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد ۱۰۴ نفر از مدیران رسانه و خبرنگاران استان همدان که در خط مقدم اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه قرار دارند در پویش دعوت از مردم عزیز استان برای رقم زدن یک روز حماسی در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت فعال و گسترده‌ای داشتند.

وی ادامه داد: این پویش بر مبنای منویات مقام معظم رهبری که فرمودند: «کسانی که زبان گویایی دارند، قلم توانایی دارند و آبرویی پیش مردم دارند مردم را توجیه و تشویق کنند و آدم‌های خوب را به آنها معرفی نمایند» انجام شد.

مسئول بسیج رسانه استان همدان ادامه داد: اهالی رسانه استان با مجاهدت‌های بی شماری که در رسالت اطلاع رسانی، آگاهی بخشی، مطالبه گری و بصیرت افزایی داشته‌اند، امروز هم شخصیت حقیقی عزیران رسانه‌ای و هم رسانه آنها زبان گویا است.

وی با بیان اینکه اهالی رسانه با آبرویی که به سبب تلاش در راستای روشنگری به دست آورده‌اند به میدان آمده‌اند، افزود: اهالی رسانه استان همدان با توجه به این ظرفیت و جایگاه ویژه ای که در بین آحاد جامعه دارند مردم را به مشارکت حداکثری دعوت کرده‌اند.

قوامی با اشاره به اینکه اهالی رسانه همدان امروز در قالب این پویش هم‌سو با دیگر اقشار فهیم و بصیر ایران اسلامی ضمن حضور متعهدانه و مشارکت آگاهانه در انتخابات، از تمام مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه جوانان و آینده سازان دعوت کرده‌اند تا حضور حداکثری داشته باشند، افزود: تلاش صاحبان رسانه در همدان این است که با به نمایش گذاشتن همبستگی ملی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، ضمن مشورت با افراد مورد اعتماد و تحقیق و بررسی، برای ساختن آینده‌ای بهتر پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

این مسئول تصریح کرد: امیدواریم با این تلاش، اقدامی کوچک برای روی کار آمدن دولتی که متضمن حل مشکلات کشور، مؤمن، عدالت‌خواه، فساد ستیز، جوان‌گرا، کارآمد و آشنا به درد مردم و مستضعفان باشد صورت گرفته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها