سرلشکر موسوی:

تردد ناوهای آمریکا در خلیج فارس برای ایران اهمیت ندارد

فرمانده کل ارتش گفت: وقتی ناو هواپیمابر آمریکا به خلیج فارس می آید یا می رود دیگر اهمیتی برای ما ندارد.
کد خبر: ۴۶۲۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶ - 17June 2021

تردد ناوهای آمریکا در خلیج فارس برای ایران اهمیت نداردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌‎پرس، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش شامگاه پنج شنبه در یادواره شهدای مدافع حرم که در دانشگاه امام‌حسین (ع) برگزار شد، اظهار داشت: من اولین آموزش های نظامی را در سال ۱۳۵۸ در همین محل گذراندم و حتی یکی از فرزندانم هم در این دانشگاه آموزش دیده است لذا این آمادگی را دارم که همانند دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش در اینجا هم جلسات دورهمی با دانشجویان داشته باشم.

وی‌ افزود: زمانی ناو‌هواپیمابر آمریکا از محل ایستادی خود که راه می‌افتد همه آماده باش می شدند و می‌گفتند آمریکا می آید اما سید اولاد پیغمبری آمد و گفت آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند وقتی امام این سخن را گفت برخی ها در داخل از ترس می‌گفتند این‌ سخن ما نبود.

امیر موسوی ادامه داد: امروز وقتی ناو هواپیمابر آمریکا به خلیج فارس می آید یا می رود دیگر اهمیتی برای ما ندارد و این در حالی است که آنها از ما می ترسند زیرا تعدادی از پرسنل ارتش آمریکا وقتی دستگیر شدند همگان وضعیت آنها را دیدند.

وی‌ اضافه‌ کرد: الان‌ یک‌ ناو گروه از ارتش جمهوری اسلامی ایران در اقیانوس اطلس شمالی در حال حرکت است و این باعث شده تا آمریکایی ها کشورهای دیگر را واسطه کنند که به ایران بگویند از فرستادن این ناو گروه به دریای کارائیب منصرف شود و حتی عنوان‌ کردند عکس برداری کردیم و‌ متوجه شدیم روی آنها قایق هایی‌ مانند قایق های سپاه وجود دارد.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: آمریکایی ها آنجایی که ببینند دست سپاه و ارتش در دست هم قرار دارد رعب و وحشت شان از نیروهای مسلح‌ کشورمان بیشتر می شود و این نشان‌می دهد سمت سلاح های ما به هر سوی باشد آنها می ترسند.

وی با اشاره‌ به اینکه دشمنان ما خیلی تلاش می کنند موفقیت های جمهوری اسلامی ايران را بپوشانند؛ تصریح کرد: سپاه پاسداران که امروز تنه به تنه ارتش‌های قدرتمند جهان‌ می‌زند یکی از برکات انقلاب اسلامی است به عبارت دیگر سپاهی که زمانی برای تامین‌ اسلحه خود دچار مشکل بود امروز یکی از ارتش‌های بزرگ‌جهان شده است.

امیر موسوی تاکید کرد: ما آمریکا را زیر‌پا گذاشتیم اما هنوز عده ای معتقدند دنیا را آمریکا می‌چرخاند در حالی که دنیا را شهید حاج قاسم سلیمانی ها و‌ بچه انقلابی ها و‌حزب اللهی ها می‌چرخانند.

وی در ادامه با بیان‌اینکه شما دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری سپاه سرداران گام‌ دوم انقلاب هستید، گفت: زمانی صهیونیست ها وعده نیل تا فرات را تحقق یافته می دانستند اما در جنگ اخیر از ترس موشک های فلسطینی ها در پناهگاه ها می‌رفتند؛ البته هر چند خائنینی در منطقه وجود دارند اما بدانند رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار