حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان:

تاکید شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به حضور در انتخابات

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‎‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به حضور در انتخابات برای عزت ایران اسلامی تاکید داشتند.
کد خبر: ۴۶۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸ - 17June 2021

تاکید شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به حضور در انتخاباتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس در زنجان، سرهنگ «قاسم محمدی» با  اشاره به تجربه حضور در انتخابات در جبهه اظهار کرد: در هشت سال  دفاع مقدس در زمان برگزاری انتخابات صندوق‌های سایر برای اخذ رأی  به سنگرها ارسال می‌شد تا آرا رزمندگان دریافت شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‎‍‌های دفاع مقدس استان زنجان  با اشاره به اهمیت اصل حضور در انتخابات عنوان کرد: شهدا و ایثارگران همواره بر این حضور تاکید داشتند.

وی افزود: آنقدر که رزمندگان برای حضور در مقابل دشمنان در سنگرها تاکید داشتند به همان میزان برای شرکت در انتخابات اهمیت داشتند تامی‌دادند و تاکید داشتند و به دیگران نیز توصیه می‌کردند.

محمدی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات چه ریاست جهموری یا انتخاب نمایندگان مجلس همگی حائز اهمیت بود، گفت: به ویژه انتخابات ریاست جمهوری بسیار حائز اهمیت بود چرا که وی سکاندار دستگاه اجرایی می‌شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‎‍‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به رئیس جمهور می‌تواند زمینه توسعه و پیشرفت کشور را فراهم می‌کند، تصریح کرد: خدایی نکرده این فرد با انتخاب اشتباه نیز کور را به عقب رانده و موجب انحطاط و سقوط آن می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای استقلال و آزادی امروز 220 هزار شهید تقدیم نظام شده است، بیان کرد: نباید اجازه داد خون آنها پایمال شده و عزت ملی زیر سوال برود.

محمدی با اشاره به اینکه شهید همت می‌گفت اگر در دو راهی ماندید ببینید دشمنان کدام سو رو مورد حمله قرار داده است، بیان کرد: هر سو که دشمن مورد حمله قرار دهد نشان از حقاقنیت آن است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‎‍‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه مصداق این سخن امروز مشخص است و با رجوع به رسانه و جامعه می‌توان تشخیص داد کدام منطقه حق و حقیقت است، گفت: وظیفه همه ما بصریت‌افزایی است و جوانان غیور زنجانی به حق خون شهدا باید در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار