فرمانده سپاه ناحیه همدان:

حضور در انتخابات، ادامه راه شهیدان است

سرهنگ «بقایی» گفت: همه ما باید با حضور در انتخابات راه شهیدان را ادامه بدهیم و نامشان را بلند آوازه کنیم.
کد خبر: ۴۶۲۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲ - 17June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، سرهنگ پاسدار «علی بقایی» فرمانده سپاه ناحیه همدان، در آیین افتتاح پایگاه شهید رضایی حوزه حضرت فاطمه (س) ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت و روز دختر اظهار داشت: دخترها رحمت هستند و با تولدشان برکت شامل حال والدین می‌شود و این مشمول پسرها نمی‌شود.

وی افزود: این ویژگی مخصوص دخترخانم‌ها است و جای افتخار دارد و این امتیاز خاصی است که دین مبین اسلام به بانوان و دختران داده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: ما امروز به همت امام جماعت، هیئت امنا و اهالی کوی چمران در مسجد الحسین (ع) پایگاه افتتاح می‌کنیم.

وی با بیان اینکه پایگاه و کار بسیج وابسته به همراهی همه مردم به ویژه هئیت امنا و امام جماعت است، گفت: پایگاهی که افتتاح می‌شود باید برای تعالی محل تلاش کند و از امروز که پایگاه افتتاح شد باید آثار و برکات در محل محسوس شود.

بقایی با اشاره به اینکه بانوان بسیجی که در این پایگاه هستند باید بدانند که چشم و چراغ این انقلاب امید و تکیه ما خانواده شهدا هستند، افزود: آسایش، رفاه و امنیت امروز خود را مدیون شهدا هستیم و باید قدر آن را بدانیم.

وی با بیان اینکه در روز جمعه بزرگ‌ترین رخداد سال در حوزه سیاسی را داریم، با تأکید بر حضور حداکثری ابراز داشت: ما باید تصمیم جدی بگیریم که بتوانیم حرکتی جدی در مسیر انقلاب ایجاد کنیم.

علی بقایی گفت: ما از جهت مدیریتی و اقتصادی در این هشت سال آسیب دیدیم و این محصول انتخاب خودمان بود.

وی با بیان اینکه یک رأی من و شما در انتخابات تأثیر دارد و باید دیگران را به رأی دادن ترغیب و تشویق کنیم تا به پای صندوق‌های رأی بروند، گفت: همه ما باید با حضور در انتخابات راه شهیدان را ادامه بدهیم و نامشان را بلند آوازه کنیم و راه شهدا را گم نکنیم.

این مسئول افزود: بر اساس راه شهدا مبانی انقلاب و آن چیزی که شریعت و رهبر از ما می‌خواهد این است که یک کاندیدای اصلح را انتخاب کنیم و در شورای شهر افراد پاکدست را انتخاب کنیم که به دنبال منافع خودشان نیستند و به ۱۱ نفری رأی دهیم که کارآمد و دارای برنامه بوده و وظایف شورای شهر را بشناسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار