حضور حداکثری، اقتدار ملی/استاندار سمنان:

مشارکت بالای مردم در انتخابات کسب عزت برای مردم و انقلاب است

«آشناگر» گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات، عزت برای مردم و انقلاب است و سرنوشت کشور و نسل آینده جامعه به حضور پرشور مردم بستگی دارد.
کد خبر: ۴۶۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸ - 18June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس ازسمنان، «علیرضا آشناگر» استاندار سمنان صبح آدینه با حضور در مسجد المهدی (عج) سمنان و در هنگام انداختن رأی خود به صندوق در جمع رسانه‌ها و خبرنگاران با اشاره به ضرورت مشارکت مردم در انتخابات، اظهار داشت: مشارکت بالای مردم در انتخابات، عزت برای مردم و انقلاب است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران فرصت مشارکت مردم را در سرنوشتشان به صورت مستقیم مهیا ساخته است، ابراز داشت: سرنوشت کشور و نسل آینده جامعه به حضور پرشور مردم بستگی دارد.

استاندار سمنان با بیان اینکه ضرورت دارد همه با احساس مسئولیت حضور یابند، تاکید کرد: انتخابات روز مهمی برای ملت ایران است و همه شاهد اعمال اراده ملت برای تعیین سرنوشت خودشان هستیم و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمود تعیین سرنوشت دارای اهمیتی بسزایی است.

آشناگر درباره اهمیت انتخابات بیان کرد: مردم امروز پای صندوق‌های رأی در فرایند تصمیم‌گیری در سطح ملی و محلی سهیم می‌شوند و لذا حضورشان در این زمینه دارای اهمیت بسزایی است.

وی در ادامه با بیان اینکه در استان سمنان دو انتخابات مهم در سطح ملی یعنی ریاست جمهوری و محلی یعنی شورا‌های اسلامی شهر و روستا و با مشارکت حداکثری مردم رقم خواهد خورد، تاکید کرد: خوشبختانه فضای انتخابات از همین ساعات نخست خوب است و همچنین عوامل اجرایی در کمال آرامش کار خود را دنبال می‌کنند و امیدواریم که مردم رأی دادن را به ساعات آخر موکول نکنند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار