حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه استان سمنان:

نظام جمهوی اسلامی ایران دارای پشتوانه مردمی است

«دامغانی» گفت: این نظام دارای پشتوانه مردمی است و تمام اقتدار و سرافزاری خود را مدیون مردم است و ملت ما حماسه دیگری را خلق کردند و مشت محکمی بردهان استکبار زد.
کد خبر: ۴۶۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶ - 18June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سردار «حمید دامغانی» فرمانده سپاه استان سمنان باحضور خود در شعبه اخذ رای در مسجد عابدنیه حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.

دامغانی  با بیان اینکه الحمدالله  امروز حضور خوبی را در اکثر شعب استان  شاهد هستیم اظهار داشت: علی رغم تلاش دشمن وتبلیغات سوء آنها که همه آرزوی  آنها  این بود که مردم مشارکت پایین را داشته باشند اما نشان دادند که استکبار شکست خورده است.

وی خاطر نشان کرد: ملت ما حماسه دیگری را خلق کردند و مشت محکمی بردهان استکبار زد  و مردم مطمئن باشند اگر عزت و اقتدار وامنیت و عبور از مشکلات را می خواهند راه آن حضور پرشور در انتخابات است.

فرمانده سپاه استان سمنان تصریح کرد: رای مردم  مقدس است و فردی را که مطابق میل شان است با رای خود برسر کار بیاورند وتا انشاالله بتوانیم از این مشکلات به ویژه درحوزه اقتصاد عبور کنیم. 

وی در نهایت خاطر نشان کرد: این نظام  دارای پشتوانه مردمی است و تمام اقتدار و سرافزاری خود را مدیون  مردم است و مردم نیز با اعتقادات عمیق خود نشان دادند که هرزمان که نیاز به حضورآنان است پرشور و حماسه سازحضور پیداکرده و با حضور خود مشت محکمی را بردهان یاوه گویان زدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار