حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

بصیرت مهمترین پیام حضور مردم در انتخابات است

آیت‌الله «معلمی» گفت: مهمترین پیام حضور همه مردم در انتخابات بصیرت است.
کد خبر: ۴۶۲۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵ - 18June 2021

بصیرت مهمترین پیام حضور مردم در انتخابات استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «علی معلمی» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در یکی از شعبات اخذ رأی در قائم‌شهر حضور یافت و به کاندیدا‌های مورد نظر خود رأی داد و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انتخابات در آینده استان و کشور بسیار اثرگذار است، اظهار داشت: هم انتخابات شورای شهر هم انتخابات مجلس خبرگان رهبری و هم انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند امروز برای مردم تعیین سرنوشت باشد.

وی افزود: اگر مردم یک انتخاب احسن داشته باشند کشور رو به جلو حرکت می‌کند، اما اگر حضور مردم ضعیف باشد ضرر متوجه همه ملت خواهد شد.

آیت الله معلمی افزود: هیچکس از حضور نیافتن، سود نمی‌برد چرا که مقام معظم رهبری هم فرمودند اگر انتخابات با حضور کمتری باشد طلبکاری‌های استکبار بیشتر می‌شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این تحریم‌ها فقط برای ما مضیقه نیست برای کشور‌های تحریم کننده هم ضرر مالی دارد، گفت: آن‌ها ما را تحریم کردند که ما را بشکنند، اما مردم در مقطعی با تحمل سختی، کاری کردند که دشمن مأیوس شود.

وی مهمترین پیام حضور همه مردم در انتخابات را این چنین بیان کرد: مردمی که با همه سختی‌ها و گرانی‌ها و وضعیت بد معیشتی و بیکاری‌های موجود در جامعه، پای صندوق‌های رأی می‌آیند نشان می‌دهند که ملت بصیری هستند و نفع و ضرر خود را می‌شناسند.

آیت الله معلمی حضور جدی و مصمم مردم را راهگشا دانست و گفت: برای باز کردن دریچه‌ای برای آینده ملت، همه باید در این انتخابات سرنوشت ساز حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار