حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس ستاد انتخابات استان همدان:

مشکلی برای تامین تعرفه ‌در استان همدان نیست

آزادبخت گفت: در این دوره از انتخابات میزان تعرقه در نظر گرفته شده برای انتخابات نسبت به دوره قبل ۳۰ درصدبیشتر است به همین دلیل با مشکل کمبود تعرفه مواجه نخواهیم بود.
کد خبر: ۴۶۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷ - 18June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «مصطفی آزادبخت» رئیس ستاد انتخابات استان همدان، امروز صبح در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه ازابتدای صبح امروز شاهد حضور گسترده مردم در شعب اخذ رای هستیم اظهار داشت: رخداد انتخابات ۱۴۰۰ رویداد بسیار مهمی است چرا که مدتهاست استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی، گروه‌های ضد انقلاب و رژیم‌های مرتجع منطقه در تلاش هستند که با دلسرد کردن مردم به آن‌ها القا کنند رای آن‌ها هیچ تاثیری ندارد.

وی گفت:در این دوره از انتخابات میزان تعرقه در نظر گرفته شده برای انتخابات نسبت به دوره قبل ۳۰ درصد بیشتر است به همین دلیل با مشکل کمبود تعرفه مواجه نخواهیم بود.

آزادبخت با اشاره به اینکه امروز مردم ایران در جبهه مقابله با دشمنان با هدایت‌های پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب همیشه درصحنه‌های خاص، نقش آفرینی خوبی داشتند گفت: ستاد انتخابات در راستای سیاست‌های نظام اسلامی وظایف خود را به بهترین شکل انجام داده و بستر یک انتخابات امن، سالم و بی طرفانه را در استان فراهم کرده است.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه مسئولان با سیاست گذاری خاص که مبتنی بر مور قانون است هدایت استان‌ها را برعهده داشته است عنوان کرد: برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند به عنوان ستاد انتخابات استان همکاری و تعامل خوبی با هیئت‌های نظارت داشتیم.

وی بیان کرد: با به کارگیری ۲۹ هزار نفر در امر اجرای انتخابات، استان آماده است تا مردم حماسه دیگری را رقم بزنند کما اینکه شب گذشته همه فرمانداران در سطح شهرستان‌ها پیگیر کار بوده و با استقرار صندوق ها، شعب آماده رای‌گیری هستند.

این مسئول درباره برخی اختلال‌های پیش آمده در برخی شعب اخذ رای استان همدان مطرح کرد: از یک هزار و ۴۳۷ صندوق یک هزار و ۴۳۵ صندوق راه‌اندازی شده و تنها در دو شعبه مشکلی به دلیل مسائل مخابراتی رخ داد که آن نیز در حال برطرف شدن است.

وی با بیان اینکه اگر مشکلی در روند اخذ رای الکترونیکی ایجاد شود پیش بینی شده که رای گیری دستی انجام شود اظهار داشت: برخی افراد هستند خواسته یا ناخواسته میخواهند وانمود کنند مشکلی هست که خوشبختانه اینگونه نیست و روند اخذ رای در حال انجام است.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با قدردانی از اصحاب رسانه افزود: اصحاب رسانه از یاران صدیق و باوفای دولت بوده و در همه زمینه‌ها یار دل سوز ما بوده اند که ما ویژه از آن‌ها قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به حضور با شکوهمند مردم در شعب اخذ رای ادامه داد: ما شاهد بودیم که مردم عزیز ما با اینکه اعلام شده بود رای گیری ساعت هفت صبح است آغاز میشود، اما قبل از این ساعت در شعب اخذ رای حاضر شدند که این بیانگر وظیفه شناسی مردم، تقویت اقتدار ملی و تبعیت از ولایت است.

آزادبخت با این توضیح که مردم با شروعی پر شور و انقلابی برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب ثبت خواهند کرد گفت: در برخی شعب حضور مردم بسیار گسترده بوده است که صمیمانه از مردم که به بهترین شکل ممکن در هرعرصه‌ای که نیاز بوده حضور یافته و نقش آفرینی کردند، تشکر میکنم.

وی با تاکید براینکه رای دادن مردم سبب تقویت نظام، امنیت، امیدواری دوستان و نا امیدی دشمنان نظام می‌شود ادامه داد: در این دوره از انتخابات میزان تعرقه در نظر گرفته شده برای انتخابات نسبت به دوره قبل ۳۰ درصدبیشتر است به همین دلیل با مشکل کمبود تعرفه مواجه نخواهیم بود.

امروز جمعه ۲۸ خرداد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا به مرحله پایانی خود رسید و پس چند روز رقابت‌های سخت تبلیغاتی٬ مردم آماده می‌شوند تا با حضوری آگاهانه سرنوشت کشور خود را برای چهار سال آینده مشخص کنند.

در استان همدان همزمان با سراسر میهن اسلامی مردم از آغازین ساعات شروع رای گیری به تدریج در پای صندوق‌های رای حاضر شده و شاهد افزایش این حضور هستیم.

در این دوره از انتخابات یک‌میلیون و ۴۲۵ هزار و ۸۷۰ نفر از مردم استان همدان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۳۰ هزار و ۹۰۲ نفر از آن‌ها برای اولین بار رای خود را به صندوق می‌اندازند.

تعداد کل شعب اخذ رأی در استان یک‌هزار و ۴۳۷ شعبه بوده و ۲۹ هزار نفر نیز مسئولیت اجرای انتخابات را برعهده دارند. در این دوره از انتخابات تعداد کاندیدا‌های تایید صلاحیت شده شورای شهر در استان ۹۴۶ نفر هستند که برای برای ۱۷۴ کرسی رقابت می‌کنند. تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده برای انتخابات شورا‌های اسلامی روستایی نیز سه هزار و ۲۷ نفر هستند.

امسال انتخابات در ۲۱۲ صندوق اخذ رای در شهر همدان به صورت الکترونیکی برگزار شده و در تمامی شعب اخذ رای نیز پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای حفظ سلامت مردم و برگزاری انتخاباتی امن رعایت شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار