مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین:

جبهه مقاومت به فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی طرح خاورمیانه بزرگ را شکست داد

«کاظمی» گفت: جبهه مقاومت به فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی طرح خاورمیانه بزرگ را شکست داد و این جریانات مهم باید برای مردم به خوبی و روشنی تبیین شود.
کد خبر: ۴۶۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵ - 18June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «عباس کاظمی» مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین، با بیان اینکه ریشه فرهنگی و زبان مشترک ایران با برخی از کشورهای منطقه از جمله افغانستان دستخوش چالش های قومیتی از سوی کشورهای غربی و عربستان شده است، اظهار داشت: بعد از به جریان افتادن بیداری اسلامی، گروهک تکفیری داعش، دست به جنایات بزرگی زد. بیداری اسلامی جریان استکبار و استبداد را همزمان با هم مورد هدف قرار داده بود. وقتی پدیده بیداری اسلامی شکل گرفت و کشورهای اسلامی زنجیروار درگیر این پدیده شدند به یکباره با فضایی بنام «پان‌ایرانیسم» یا ایرانی گری، اصالت دادن به ایران، امپراطوری ایران مواجه شدیم.

وی گفت: هدف عاملین این جریان این بود که مدل انقلاب اسلامی را در ذهن رهبران جریان های اسلامی و جنبش های آزادی خواه، مدلی ناموفق جلوه دهند و به دنبال ایجاد امپراطوری فارسی بودند و بسیاری از نخبگان برجسته علمی و دانشگاهی و اندیشمندان دنیای اسلام هنوز بر همین باور هستند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین در ادامه اظهار کرد: من معتقدم امروز این پدیده «پان ایرانیسم» در جهت تضعیف جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی و اندیشه امام خمینی (ره) و به دنبال توقف اندیشه خمینی با پدیده «پان ایرانیسم» هستند و شاید یکی از برّنده ترین سلاح ها بر علیه ما، برجسته کردن ایرانی گری و پرداختن به نمادهای تمدنی ایران و نه اندیشه و تمدن اسلامی است که ادامه این روند بسیار خطرناک است.

کاظمی با اشاره به نقش میدان در رهایی از تنگناهای اقتصادی عنوان کرد: وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت یازدهم به صراحت بیان کرد که حاج قاسم و اقدامات نیروی قدس سپاه، توانست ما را از تنگناهای اقتصادی در صحنه عراق عبور دهد. صحنه عراق، مبارزه با داعش و گروهک های تکفیری بود که محصول این جنگ سخت، گشایش اقتصادی برای ما بود.

وی با اشاره به ایجاد تعارض و پارادوکس از سوی جریان مقابل انقلاب در کشور مبنی بر اینکه حضور ایران در عرصه منطقه ای بی مورد است افزود: امروز اگر گشایشی وجود دارد و اقتصاد با هجمه های سنگین فرو نریخته، به اذعان تحلیلگران منصف دنیا، محصول میدان است.

مسوول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین در ادامه تصریح کرد: امروز دشمنان ما به این امر اذعان دارند که اگر تلاش کردند فروش نفت جمهوری اسلامی را به صفر برسانند و تحریم همه جانبه نفتی انجام دهند و این امر محقق نشد محصول استراتژی جمهوری اسلامی است که در حوزه مقاومت و گسترش جبهه مقاومت به کار گرفته است.

کاظمی با اشاره به شکست طرح خاورمیانه بزرگ اضافه کرد: امروز ثمرات راهبردهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست و جبهه مقاومت به فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی ، طرح خاورمیانه بزرگ را شکست داد و این جریانات مهم باید برای مردم به خوبی و روشنی تبیین شود. ثمره این راهبرد و کلان راهبردی که نظام اسلامی به کار گرفت، بازدارندگی است، نه بازدارندگی که مخصوص جمهوری اسلامی باشد بلکه شامل کشورهای منطقه و محور مقاومت می شود و قطعا رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در تلاطمات و امواج سهمگین، کشتی انقلاب را استوار و پایدار هدایت می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها