نماینده ولی فقیه در استان همدان:

حضور امروز ما در عرصه انتخابات، از جنس کار شهید سلیمانی است

آیت‌الله «شعبانی» گفت: حضور امروز ما در عرصه انتخابات، از جنس کار شهید سلیمانی است و رأی مردم قدرت چانه‌زنی دولت در عرصه دیپلماسی را افزایش می‌دهد.
کد خبر: ۴۶۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴ - 18June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان، امروز با حضور در ستاد انتخابات استان با بیان اینکه رأی مردم قدرت چانه زنی دولت در عرصه دیپلماسی را افزایش می‌دهد اظهار داشت: راهکار حل مشکلات اقتصادی کشور رأی ندادن نیست.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه با توجه به رویدادهای رخ داده مشکلی در حوزه رأی‌گیری مشاهده نشده و حضور مردم نیز چشمگیر بوده است افزود: نوع انعکاس اخبار در تشویق و ترغیب مردم موثر است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان  بیان کرد: امروز در عرصه جهاد رسانه‌ای، خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند مردم را برای حضور بیشتر  تشویق کنند.

وی با این توضیح که حضور امروز ما در این عرصه از جنس کار شهید سلیمانی است عنوان کرد: بخشی از آثار حضور مردم در انتخابات به تقویت امنیت کشور باز می‌گردد و  هر فردی که رأی می‌دهد در عرصه تقویت ملی کشور، سرمایه اجتماعی دولت آینده،  افزایش قدرت دیپلماسی و چانه زنی بین المللی مؤثر واقع می‌شود.

شعبانی اظهار داشت: امروز در تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی، اگر مردم بیشتر رأی بدهند، دولت بیشتر احساس مسئولیت کرده و قدرت مطالبه گری مردم را بالا می برد.

وی ادامه داد:  برخی از مردم گله مندی های به حق در حوزه اقتصادی داشتند اما راهکار حل  آن رأی ندادن نیست  چرا که رأی ندادن اگر گره بازنکند، باعث ایجاد گره هم خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در همدان مطرح کرد:  ممکن است برخی مردم رأی ندهند که این به معنای توجه به رسانه‌های دشمن نیست  بلکه عدم مشارکت برخی از مردم عوامل مختلفی دارد که غالب آنها مرتبط به مسائل اقتصادی است و هیچ ارتباطی به رسانه‌های دشمن ندارد.

این مسئول تاکید کرد: ملت ما مستقل است و منفعل نسبت به رسانه‌های دشمن نیست؛ هرچند عده قلیلی ممکن است که تحت تأثیر رسانه‌های بیگانه قرار گیرند.

انتهای پیام/‌‌

نظر شما
پربیننده ها