حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

امروز مردم به نیابت از حاج قاسم و شهدای مدافع در انتخابات شرکت می‌کنند

حجت‌الاسلام «تسخیری» گفت: امروز مردم به نیابت از حاج قاسم و همه شهدای مدافع حرم در پای صندوق رای حضور پیدا می‌کنند و این نشان‌دهنده پیوند ناگسستنی مردم با نظام و امام امت است.
کد خبر: ۴۶۲۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹ - 18June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «غلامحسن تسخیری» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا پیش از ظهر امروز در شعبه ۱۷ شهرستان رامسر رای خود را به صندوق انداخت.

حجت الاسلام تسخیری در حاشیه حضور در پای صندوق رای، در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم در ساعت‌های اولیه رای اظهار داشت: امروز مردم به نیابت از حاج قاسم و همه شهدای مدافع حرم در پای صندوق رای حضور پیدا می‌کنند و این نشان دهنده پیوند ناگسستنی مردم با نظام و امام امت است.

امروز مردم به نیابت از حاج قاسم و شهدای مدافع حرم پای صندوق رای حضور پیدا می‌کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب افزود: به فضل الهی با شعور و شوری که مردم پای صندوق آمدند، به مدعیان دموکراسی دنیا نشان خواهند که همچنان پای کار نظام و انقلاب هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این مطلب که رسانه‌ها‌ی معاند و بیگانه ماه‌ها و بلکه سال‌ها در تلاش بودند تا مردم را از انتخابات دلسرد کنند، و همچنین فرق صندوق رای و صندوق میوه را تشخیص نمی‌دهند ادامه داد: ملت ایران اسلامی مثل سال‌های گذشته با معرفت و با بصیرت پای صندوق آری حاضر خواهند شد و اجازه نمی‌دهند دشمنان برایشان تعیین تکلیف کنند.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در زمان رای‌گیری اضافه کرد: قطعا رای مردم اثرگذار و تعیین کننده برای کشور خواهد بود.

امروز مردم به نیابت از حاج قاسم و شهدای مدافع حرم پای صندوق رای حضور پیدا می‌کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با ابراز امیدواری از اینکه انتخابات خیرات برا‌ی کشور در پی داشته باشد، افزود: خدای متعال همان طوری که به صبر و استقامت مردم نصرت داد به رای‌های مردم نیز برکت می‌دهد و ان شاء الله با انتخاب اصلح یک دولت جوان مومن انقلابی شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها