فرماندار تویسرکان اعلام کرد؛

صندوق‌های سیار برای اخذ رأی درنظر گرفته شده است

حسینی گقت: تعداد ۳۱۰ صندوق در شعب تعبیه شده، که از این تعداد صندوق، یک صندوق سیار برای اخذ رأی در بیمارستان ها، زندان و افراد مبتلا به کرونا و یک صندوق برای اخذ رأی عشایر درنظر گرفته شده است.
کد خبر: ۴۶۲۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲ - 18June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «سیدرسول حسینی» فرماندار شهرستان تویسرکان، امروز جمعه ۲۸ خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری و شورا، آمار واجدین شرایط اخذ رأی در این شهرستان در مجموع ۸۷ هزار و ۵۹۰ است که از این تعداد، ۱۷۹۶ نفر رأی اولی هستند.

وی افزود: ۱۳۸ شعبه اخذ رأی و ۳۱۰ صندوق در شعب تعبیه شده است و در مجموع سه هزار و  ۲۰۰ نفر هم در پروسه اخذ رأی مشغول هستند.

وی با بیان پیش بینی تدابیر لازم برای بهتر انجام شدن اخذ رأی در شهرستان اضافه کرد: از این تعداد صندوق، یک صندوق سیار برای اخذ رأی در بیمارستان ها،  زندان و افراد مبتلا به کرونا و  یک صندوق برای اخذ رأی عشایر درنظر گرفته شده است.

حسینی بیان کرد: با توجه به طرح اطلس نیروی انتظامی در شعب اخذ رأی در قالب طرح یک، دو، سه و صلاحدید شورای تأمین شهرستان، تدابیر امنیتی دیده شده و به میزان اولویت و  حساسیت شعب مأموران نیروی انتظامی مستقر هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در سه شهر شهرستان کاندیداهای شوراها به رقابت می پردازند و به جزء چهار روستا در بقیه روستاهای شهرستان نیز کاندیداهای شورای روستایی به حد نصاب رسیده اند و در حال رقابت هستند.

فرماندار تویسرکان در پایان گفت: با تلاش شبانه روزی، انتخابات دوره سیزدهم ریاست جمهوری و ششم شورا در تویسرکان در آرامش کامل در حال برگزاری است و این دوره هم همچون دوره های پیش انتخابات به نحو احسن در این شهرستان به انجام می رسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار