حضور حداکثری، اقتدار ملی/

امروز تمامی‌ مردم ایران «مرد میدان» هستند/ پرچم ایران همواره برافراشته خواهد بود

مردم با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای نشان دادند که پرچم ایران همواره برافراشته خواهد بود و ایرانی هر کجا نیاز باشد در میدان حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۴۶۲۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴ - 18June 2021

امروز تمامی‌مردم ایران «مرد میدان» هستند/ پرچم ایران همواره برافراشته خواهد بودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، امروز ۲۸ خرداد علی‌رغم تمامی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند مردم آمدند تا سرنوشت خود را رغم بزنند.

زن، مرد، پیر و جوان آمدند تا با رای خود و انتخاب فردی اصلح برای زمام داری قوه مجریه ایرانی قوی تشکیل دهند.

مردم با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای نشان دادند که پرچم ایران همواره برافراشته خواهد بود و ایرانی هر کجا نیاز باشد در میدان حضور خواهند داشت.

امروز جوانان رای اولی با شعار مرد میدان برای انتخاب فرد اصلح به شعب رای‌گیری مراجعه کردند؛ جوانان با حضور خود علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند.

علی محمدی جوانان ۲۵ ساله در گفت‌وگو با دفاع‌پرس، اظهار داشت: انتخاب و رای دادن حق همه ما هست و با حضور در پای صندوق‌های رای به دشمنان می‌گوییم این ما هستیم که برای کشورمان تصمیم می‌گیریم.

وی ضمن دعوت همه مردم برای انتخاب فرد اصلح گفت: به دشمنان می‌گویم مرد میدان امروز کل مردم ایران هستند؛ ما امروز راهی که حاج قاسم و شهدای ما در طول هشت سال دفاع مقدس رفتند راه ادامه می‌دهیم و گوش به فرمان رهبرمان هستیم.

زینب سعیدی ۴۰ سال سن دارد و می‌گوید تا کنون در تمامی انتخابات حضور داشته است، گفت: از گذشته تا کنون دشمنان به دنبال شکست ما بودند، اما مردم با حضور خود در مقابل آن‌ها ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه امروز با فرزند خود برای رای‌گیری مراجعه کرده است، افزود: آینده ما در دست خودمان است و ما با حضور گسترده علاوه بر جوابی دندانشکن به دشمنان با انتخابی صحیح کشورمان را در مسیری درست قرار می‌دهیم.

بر اساس این گزارش، امروز مردم ایران اسلامی با حضور در بیش از ۶۷ هزار شعبه رای‌گیری در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس، مجلس خبرگان و شورای اسلامی‌شهر شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها