حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

جبهه استکبار، کفر و نفاق پای کار آمده تا مردم را دلسرد کند

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات نشان می‌دهند هرگز در زمین دشمن بازی نخواهند کرد و برای همیشه دشمن را در دسترسی به منافع ملی و دینی ناامید خواهند کرد.
کد خبر: ۴۶۲۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸ - 18June 2021

جبهه استکبار، کفر و نفاق پای کار آمده تا مردم را دلسرد کند/ مردم هرگز در زمین دشمن بازی نخواهند کردبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه حضورش در یکی از شعبات اخذ رأی تهران ضمن انداختن رای خود به صندوق آراء اظهار داشت: با توجه به اینکه در گام دوم انقلاب قرار است اولین رئیس جمهور انتخاب شود و از طرفی با توجه به اینکه همه جبهه استکبار، کفر و نفاق دست به دست هم داده‌اند تا مردم را از آمدن به پای صندوق‌های رای دلسرد کنند و مقبولیت نظام را زیر سوال ببرند اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد تا ملت با حضور خود پای صندوق‌های رای به همه جبهه استکبار، کفر و نفاق اثبات کنند که تا آخر پشت نظام ایستاده‌اند و در گام دوم انقلاب هم مثل گام اول به وظایف خود عمل کرده و هرگز در زمین دشمن بازی نخواهند کرد و برای همیشه دشمن را در دسترسی به منافع ملی و دینی ما ناامید خواهند کرد.

وی افزود: به همین دلیل است که امامین انقلاب در ارتباط با انتخابات و مشارکت مردم مطالب ارزشمندی را فرمودند؛ امام خمینی (ره) فرمودند: حفظ نظامی اسلامی از اوجب واجبات است، ولی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حتی کلمه «از اوجب» را هم نیاوردند و فرمودند حفظ نظامی اسلامی «اوجب واجبات» است. وقتی که حفظ نظام اسلامی مقدمه حفظ استقلال، آزادی، تمامیت ارضی، حفظ شرف ملی و ارتقای حیثیت ملی است شرکت در انتخابات هم مقدمه حفظ و صیانت از همه این‌ها است و معلوم است که چقدر شرکت در انتخابات می‌تواند مهم باشد. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هم فرمودند که شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی، عقلی، اجتماعی و سیاسی است؛ بنابراین هرکدام ما وقتی در انتخابات مشارکت می‌کنیم به این وظایف خود عمل کرده‌ایم. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همچنین فرمودند، ما در یک روز نیم ساعت وقت‌مان را صرف مشارکت در انتخابات می‌کنیم، اما گاهی تا سال‌ها و قرن‌ها ممکن است آثار این انتخاب باقی بماند؛ بنابراین بر همه واجب است که سرنوشت خود را با هوشیاری تعیین کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره نقش ارتش در برگزاری انتخابات، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران هم به عنوان یک عضو موثری از نظام اسلامی بر خود وظیفه می‌دانست با همه ظرفیت برای برگزاری انتخابات پرشور پای کار بیاید. ارتش در این زمینه ۲ کار مهم یکی در داخل ارتش و خانواده‌ها و یکی در خارج از ارتش کرده است. کاری که در داخل ارتش انجام شده، آگاه سازی آحاد ارتش اعم از کارکنان پایور، وظیفه و خانواده‌ها بود که با برگزاری ده‌ها همایش و جلسات روشنگری به لطف خدا انجام شده است. پیش‌بینی من این است که این بار خانواده بزرگ، بصیرت‌مند و ولایتمدار ارتش جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر اقشار جامعه ۱۵ الی ۲۰ درصد بیشتر مشارکت خواهند داشت. این کاری بود که ارتش در حدود یک ماه اخیر انجام داده و سعی کرده این معروف بزرگ را بشناساند و روشنگری کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی خاطرنشان کرد: آنچه که در بیرون ارتش اتفاق افتاده، همکاری حداکثری با ستاد‌های انتخابات‌ها است. به عنوان مثال، رساندن تعرفه‌های رای‌گیری به نقاط دور دست و صعب‌العبور یکی از مولفه‌های مشارکت حداکثری است و ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام توان پروازی خود پای کار آمده تا در رساندن تعرفه‌ها به هرجا که لازم است به وظیفه خود عمل کند. البته در انتخابات‌های گذشته هم همینطور بوده و اکنون هم همینگونه خواهد بود تا هیچگونه کاستی در این زمینه وجود نداشته باشد. امیدواریم خداوند متعال هرچه که خیر این ملت است برای آن‌ها رقم بزند و یکی از ماندگارترین، تاریخ‌سازترین و پرشورترین انتخابات‌ها رقم بخورد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار