حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده ولی فقیه در مازندران:

با حضور پرشور مردم در انتخابات، نظام پشتوانه مردمی پیدا می‌کند

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: با حضور پرشور مردم در انتخابات، نظام پشتوانه مردمی پیدا می‌کند و با اقتدار به استکبار جهانی اعلام می‌کنیم که امروز شاهد حضور یکپارچه همگانی در پای صندوق‌های رای خواهیم بود.
کد خبر: ۴۶۲۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲ - 18June 2021

با حضور پرشور مردم در انتخابات، نظام پشتوانه مردمی پیدا می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه ساری با تبریک پیشاپیش میلاد امام رضا (ع) و اشاره به سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: تبلیغات اسلامی بسیار مهم است و ما باید همه برای تبلیغات اسلامی اهمیت ویژه‌ای قائل باشیم و هم باید تبلیغات کنیم و مبلغ دین باشیم و هم از تبلیغات و مبلغین دینی و تبلیغات به گرمی استقبال کنیم و بستر و زمینه تبلیغات اسلامی را فراهم کنیم.

محمدی لائینی خواستار فراهم شدن حداکثر امکانات توسط مسئولین برای تبلیغات اسلامی شد و با بیان اینکه در طول ۱۴۰۰ سال، تبلیغات اسلامی، حوزه‌های علمیه، مساجد، محافل و مجالس امام حسین (ع) مردمی بوده و نباید به دولت تکیه کنیم، خواستار ثبت موقوفات برای تبلیغات اسلامی شد.

وی با اشاره به سالروز تقابل مسلحانه گروهک منافقین با نظام اسلامی و مردم که اعلام جنگ مسلحانه کردند و ۱۷ هزار انسان بیگناه را به شهادت رساندند، گفت: شهید چمران پرچم عرفان را در میدان جهاد برافراشته و نشان داده که انسان عارف باید اهل میدان و جهاد باشد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ایران اسلامی به همت ۶۵۰ جوان دانشمند نخبه توانست در تولید واکسن بومی ایرانی ضد کرونا جزو ششمین کشور دنیا باشد، گفت: این دستاورد از برکات انقلاب اسلامی بوجود آمده است و امیدواریم با تولید انبوه واکسن داخلی، از واکسن‌های خارجی بی‌نیاز خواهیم شد.

محمدی لائینی با بیان اینکه امروز روز سرنوشت‌ساز برای ملت است، گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری ملت ایران از انتخابات امروز خیر خواهد دید و انتخابات برای ما همیشه خیر و سود داشته است و به گفته سردار حاجی زاده امروز قویترین موشک ما رای ملت است.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: مشارکت در مسائل سیاسی اجتماعی از برکات انقلاب است که امکان تعیین سرنوشت را به دست خودمان فراهم کرده است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ما چه رای بدهیم و چه رای ندهیم در سرنوشت خودمان نقش داریم و با رای دادن خودمان سرنوشت خودمان را می‌سازیم، گفت: استکبارجهانی با عوامل خود بسیج شد که مردم را از رای دادن منصرف و پشیمان کند، اما دوستان خدا و شهدا ما را به انتخابات دعوت می‌کنند.

وی ادامه داد: با حضور پرشور مردم در انتخابات، نظام پشتوانه مردمی پیدا می‌کند و با اقتدار به استکبار جهانی اعلام می‌کنیم که امروز شاهد حضور یکپارچه همگانی در پای صندوق‌های رای خواهیم بود.

امام جمعه ساری همچنین از مسئولین اجرایی و نظارت انتخابات خواست تا نسبت به تأمین به موقع تعرفه‌های رأی گیری اقدام کنند و افزود: متاسفانه در بعضی از حوزه‌های انتخابیه رای گیری را دیر شروع کردند و اصلا پذیرفتنی نیست و باید جبران بشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار