حضور حداکثری، اقتدار ملی/ استاندار خوزستان:

دشمنان نظام و انقلاب بدانند که نتوانستند خللی در اراده این مردم بوجود بیاوردند

سلیمانی دشتکی گفت: رسانه‌ها حماسه حضور جاودانه مردم خوزستان را به تصویر بکشند و به تمام دنیا مخابره کنند تا دشمنان نظام و انقلاب بدانند و بفهمند که نتوانستند خللی در اراده این مردم بوجود بیاوردند.
کد خبر: ۴۶۲۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶ - 18June 2021

دشمنان نظام و انقلاب بدانند که نتوانستند خللی در اراده این مردم بوجود بیاوردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» استاندار خوزستان امروز جمعه در حوزه رأی‌گیری حسینیه ثارالله اهواز در جمع خبرنگاران با اشاره به تأمین چهار هزار و ۱۸۰ صندوق اخذ رأی در سراسر استان برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ اظهار داشت: فرآیند رأی‌گیری از ساعت هفت صبح امروز آغاز شده و همه برنامه‌ها طبق روال عادی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه انتخابات الکترونیکی فقط در کلان‌شهر اهواز انجام می‌شود، افزود: ناظران بهداشت و بازرسان انتخابات در همه شعب مستقر هستند و هرگونه مشکل را رصد و نسبت به رفع آن اقدام می‌کنند.

سلیمانی دشتکی گفت: از همه افراد واجد شرایط درخواست می‌شود که به هنگام حضور در شعب اخذ رأی از ماسک استفاده کرده و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند؛ همچنین پس از انداختن رأی‌های خود در صندوق‌ها از هر گونه تجمع که باعث ازدحام جمعیت می‌شود، جدا خودداری کنند.

استاندار خوزستان در پایان از رسانه ها خواست که حماسه حضور جاودانه مردم خوزستان را به تصویر بکشند و به تمام دنیا مخابره کنند تا دشمنان نظام و انقلاب بدانند و بفهمند که نتوانستند خللی در اراده این مردم بوجود بیاوردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار