حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه رزن:

با حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات حماسه‌ای دیگر می‌آفرینیم

حجت الاسلام «منصوری» گفت: بار دیگر با اقتدا به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و به جهت تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب با حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو حماسه‌ای دیگر خواهیم آفرید.
کد خبر: ۴۶۲۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳ - 18June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، حجت الاسلام «علی‌اکبر منصوری»  امام جمعه رزن، جمعه ۲۸ خرداد با حضور در پای صندوق اخذ رأی، اظهار داشت: زمان آزمون بزرگ ملت ایران در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ فرارسید و جهانیان، بیش از هر زمان دیگری رفتار انتخاباتی ایرانیان را نظاره می‌کنند.

امام جمعه رزن گفت: بار دیگر با اقتدا به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و به جهت تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب با حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو حماسه‌ای دیگر خواهیم آفرید، و در اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب به طور گسترده و پرشور به پای صندوق های اخذ رأی آمده و بهترین را از بهترین ها برای اداره کشور و مدیریت شهرمان انتخاب می کنیم.

وی ادامه داد: اگرچه دشمنان در چهار دهه اخیر،‌ همواره برای تأثیرگذاری بر انتخابات در جمهوری اسلامی تلاش کرده‌اند، اما انتخابات امسال به طور ویژه مورد طمع بیگانگان و جریان ضدانقلاب برای پیاده‌سازی یک نقشه شیطانی در بستر آن است چراکه این انتخابات به علت شکست‌های راهبردی دشمن از یک‌سو ‌و مشکلات داخلی کشور از سوی دیگر، مورد طمع جبهه استکبار واقع‌شده و تلاش می‌کنند تا در بستر آن، برنامه‌ها و سناریوهای تدارک دیده شده از قبل را به اجرا درآورند.

منصوری افزود: در این انتخابات، دشمنان،‌ جریان ضدانقلاب خارج‌نشین و منحرفان داخلی،‌ به طور هم‌زمان، میزان مشارکت، ‌سلامت و امنیت انتخابات را نشانه رفته‌اند. شعار «رأی بی‌ رأی» قبل از انتخابات و شعار «دولت تحمیلی» برای بعد از انتخابات از جمله رمزهای فتنه و آشوب برای این انتخابات است.

تعداد شعب اخذ رأی شهرستان رزن ۸۶ شعبه و صندوق های سیار سه شعبه است. واجدین شرایط رأی گیری ۶۱ هزار و ۵۲ نفر بوده که از این تعداد، ۱۴۶۸ نفر رأی اولی هستند. تعداد عوامل اجرایی انتخابات نیز ۲۵۰۰ نفر هستند.

همچنین تعداد شعب اخذ رأی شهرستان درگزین ۵۰ شعبه و صندوق های سیار دو شعبه است. واجدین شرایط ۳۲ هزار نفر بوده که از این تعداد، ۸۰۰ نفر رأی اولی هستند. تعداد عوامل اجرایی انتخابات نیز هزار نفر هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار