حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه آبادان:

رای اولی‌ها الگویی برای کسانی هستند که قصد مشارکت در انتخابات را ندارند

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور گفت: هر رای ما تاثیرگذار است و رای اولی‌ها الگویی برای کسانی هستند که قصد مشارکت در انتخابات را ندارند.
کد خبر: ۴۶۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵ - 18June 2021

رای اولی‌ها الگویی برای کسانی هستند که قصد مشارکت در انتخابات را ندارندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «علی ابراهیمی‌پور» امام جمعه آبادان امروز با حضور در یکی از شعب اخذ رای این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم آبادان از اولین دقایق شروع انتخابات گرم و پرشور در پای صندوق‌های رای حاضر شدند که این مهم نشان دهنده تعهد آنها به نظام جمهوری اسلامی و رهبری است.

وی افزود: امیدوارم این حضور پرشور و گرم با انتخاب اصلح به نتیجه برسد و مردم نیز شاهد رفع مشکلاتی باشند که به آنها فشار آورده است.

امام جمعه آبادان گفت: دشمن با تمام توان با تبلیغات گسترده برای دلسرد کردن مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد میدان شده است ولی آنها امروز نظاره‌گر وحدت یکپارچه امت ایران اسلامی هستند.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور با اشاره به قرار گرفتن ۲۸ خرداد در دهه کرامت بیان داشت: امیدواریم مصادف بودن انتخابات با این دهه مبارک برای همه مردم خیر و برکت در پی داشته و به سربلندی بیشتر مردم ایران بینجامد.

وی ادامه داد: هر چه حضور مردم در انتخابات گسترده‌تر باشد دسیسه و توطئه‌های دشمن خنثی شده و به قدرت ایران اسلامی اضافه خواهد شد.

امام جمعه آبادان با تقدیر از حضور رای اولی‌ها در شعب اخذ رای گفت: هر رای ما تاثیرگذار است و رای اولی‌ها الگویی برای کسانی هستند که قصد مشارکت در انتخابات را ندارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار