رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

طبق آمار وزارت کشور، میزان مشارکت بالایی در انتخابات خواهیم داشت

درویشیان گفت: آماری که ۲۰ دقیقه پیش از میزان مشارکت دیدم و هر لحظه هم به آن اضافه می‌شد، نشان می‌داد که میزان مشارکت خوبی را در این دوره از انتخابات شاهد خواهیم بود.
کد خبر: ۴۶۲۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱ - 18June 2021

طبق آمار وزارت کشور، میزان مشارکت بالایی در انتخابات خواهیم داشت

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «حسن درویشیان» رئیس سازمان بازرسی کل کشور در گفت‌وگویی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا گزارش‌های تخلفی به وزارت کشور واصل شده است؟ اظهار داشت: ما برای عرض خدا قوت خدمت دست‌اندرکاران انتخابات در ستاد انتخابات کشور حضور بهم رساندیم. همکاران ما هم در مرکز و هم در استان‌ها فرآیند برگزاری انتخابات را رصد می‌کنند.

درویشیان با بیان اینکه ارزیابی ما از وضعیت برگزاری انتخابات خوب است، گفت: یک اشکالاتی در حوزه پیکربندی برخی شعب در خوزستان پیش آمده بود که در حال حل شدن است. اما غیر از خوزستان، در استان دیگری مشکلی ایجاد نشده است.

وی تاکید کرد: برای برخی دستگاه‌ها اشکالات فنی پیش آمده بود که درصد خیلی کمی است. در شعبی که نتوانستند به صورت آنلاین اخذ رای انجام دهند، به صورت آفلاین انجام دادند و قرار است اطلاعاتش را بلافاصله پس از رفع مشکل، در سیستم آنلاین منعکس کنند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: تاکید ما به مسئولین ستاد انتخابات یکی این بود که اطلاع رسانی‌ها به موقع و مکرر باشد. دوم اینکه باید اسامی نامزد‌ها مطابق آنچه در شناسنامه‌شان ثبت شده است، اطلاع رسانی شود. قرار شد موارد این چنینی را اطلاع رسانی کنند.

درویشیان گفت: همکاران من نیز در سازمان بازرسی کل کشور در سراسر کشور مشکلاتی این چنینی را پیگیری می‌کنند.

وی افزود: آماری که ۲۰ دقیقه پیش از میزان مشارکت دیدم و هرلحظه هم به آن اضافه می‌شد، نشان می‌داد که میزان مشارکت خوبی را در این دوره از انتخابات شاهد خواهیم بود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: فکر می‌کنم اگر کسی با صندوق رأی قهر کند، درواقع با اقتدار، عزت و پیشرفت کشورش قهر و دشمن را شاد کرده است.

درویشیان گفت: اگر رأی تاثیر نداشت، دشمنان در رسانه‌هایشان تبلیغ نمی‌کردند که رأی ندهید. یک رأی هم یک رأی است؛ در واقع آراء مردم جمع و تبدیل به میلیون‌ها رأی خواهد شد، بنابراین حتماً در سرنوشت مردم تاثیر خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: توصیه ما این است آن‌هایی که انتقاد دارند، حتماً برای بهبود وضع موجود شرکت کنند. اگر منتخب ملت با رأی بالایی انتخاب شود و مشارکت بالا باشد، با اقتدار بیشتری می‌توانیم در مقابل دشمنان‌مان بایستیم. من آراء بالا را در تسریع حل مشکلات کشور، موثر می‌دانم.

منبع: مهر 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار