حضور حداکثری، اقتدار ملی/ استاندار بوشهر:

انتخابات یک جشن ملی است

«گراوند» با بیان اینکه مشاهدات ما از نقاط مختلف استان بیانگر حضور گسترده مردم در این انتخابات است، گفت: انتخابات یک جشن ملی است.
کد خبر: ۴۶۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱ - 18June 2021

انتخابات یک جشن ملی استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالکریم گراوند» استاندار بوشهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ساعت هفت صبح امروز شعب اخذ رأی در نقاط مختلف استان بوشهر فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و شاهد حضور گسترده مردم هستیم.

وی گفت: در برخی از شعب احتمالاً مشکلاتی وجود داشته باشد که باعث تأخیر در آغاز رأی گیری شده باشد ولی این مسائل هر ساله وجود داشته و همکاران در حال رفع مشکل هستند تا در سریع‌ترین زمان امکان اخذ رأی فراهم شود.

استاندار بوشهر افزود: هیئت‌های نظارت، هیئت‌های بازرسی، هیئت‌های اجرایی و نیروهای امنیتی با تمام توان در حال خدمات‌دهی به مردم برای برگزاری انتخابات پرشور و باشکوه هستند.

وی انتخابات را یک جشن ملی دانست و خاطرنشان کرد: مشاهدات ما از نقاط مختلف استان بیانگر حضور گسترده مردم در این انتخابات است که مایه افتخار است.

گراوند با بیان اینکه امیدواریم امسال هم بار دیگر شاهد تکرار حضور حماسی مردم باشیم؛ حضوری که بر اقتدار کشور می‌افزاید و اثرات مهمی در سرنوشت مردم دارد افزود: مردم استان بوشهر همواره حضوری گسترده و پرشور در انتخابات داشته و متوسط حضور مردم از میانگین کشوری بالاتر بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار