حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه گناوه:

بی‌تفاوتی به تعیین سرنوشت آینده کشور باعث ضربه به نظام می‌شود

رکنی حسینی گفت: حضور حداکثری در انتخابات برای آینده ایران اسلامی بسیار مهم و سرنوشت ساز است و بی‌تفاوتی هر یک از ما نسبت به آینده و سرنوشت خود و کشور و در تعیین مسئولان قوه مجریه می‌تواند باعث ضربه به ما شود.
کد خبر: ۴۶۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴ - 18June 2021

بی تفاوتی به تعیین سرنوشت آینده کشور باعث ضربه به نظام می شودبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سید عبدالهادی رکنی حسینی» امام جمعه گناوه امروز در حاشیه رأی دادن در محل شعبه اخذ رأی هنرستان هاجر گناوه اظهار داشت: انتخابات ۲۸ خرداد از لحاظ بین المللی، منطقه‌ای و داخلی دارای اهمیت بسیار بالایی است و امروز در تاریخ تاریخ انقلاب اسلامی روز حساس و سرنوشت سازی است.

امام جمعه گناوه گفت: انتخابات در حقیقت سرنوشت یک مملکت را برای چهار سال انتقال قدرت و تعیین می‌کند و تعیین سرنوشت ملت ایران اسلامی است و امروز حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند از لحاظ فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی آینده کشور ما را تغییر دهد.

وی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا و دلسردی مردم از عملکرد برخی از مسئولان اجرایی کشور دو موضوع مؤثر بر انتخابات امسال است افزود: حضور حداکثری در انتخابات برای آینده ایران اسلامی بسیار مهم و سرنوشت ساز است و بی تفاوتی هر یک از ما نسبت به آینده و سرنوشت خود و کشور و در تعیین مسئولان قوه مجریه می‌تواند باعث ضربه به ما شود.

امام جمعه گناوه تصریح کرد: آنچه امروز در صندوق‌های رأی ریخته می‌شود فقط یک کاغذ نیست بلکه فکر و اندیشه و تفکر ما است و امروز همه ما با حضور پای صندوق‌های رأی فکر و اندیشه خود که در سرنوشت کشور دخیل است را به صندوق‌های رأی می‌ریزیم.

وی گفت: دشمنان نظام اسلامی و امپراتوری رسانه‌های آنها همواره در تلاش هستند تا مردم را نسبت به آینده ناامید کنند امروز هم با شبهاتی و کوبیدن بر طبل ناامیدی سعی در مأیوس کردن مردم از آینده سرنوشت خود و کشور دارند.

وی گفت: مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی علیرغم گلایه‌های به حقی که نسبت به برخی مسائل و مسئولان دارند اما این گلایه‌ها باعث کاهش حضور آنها نخواهد شد و حماسه و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهند زد.

وی با اشاره به تعبیر فرمایش رهبری در نخستین ساعات رأی گیری صبح امروز که «امروز روز ملت است» گفت: ما هم باید با حضور حداکثری خود و انتخاب گزینه اصلح در لبیک به فرمان رهبری بتوانیم کشور خود را بسازیم.

وی گفت: منتخبین مردم و کسانی که امروز رأی اعتماد از مردم می‌گیرند و بار سنگین امانت مردم و مسئولیت بر دوش آنها گذاشته می‌شود باید به شعارهای خود جامه عمل بپوشانند و در حل مشکلات مردم تلاش کنند و مردم را نسبت به آینده امیدوار کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها