مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه البرز:

حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی نشان از بصیرت و ولایتمداری آن‌ها دارد

حجت‌الاسلام یوسفی گفت: در هر یک از شعب اخذ رأی حضور یافتیم، حضور مردم موج می‌زد که این نشان از آگاهی، بصیرت، بینش و ولایتمداری آن‌ها دارد و این بصیرت کاملاً گویا، شفاف و روشن است.
کد خبر: ۴۶۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷ - 18June 2021

حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی نشان از بصیرت و ولایتمداری آن‌ها داردبه گزارش دفاع‌پرس در کرج، حجت الاسلام والمسلمین «علیمراد یوسفی»، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی در استان اظهار داشت: امروز به فضل الهی با وجود تلاش دشمنان برای دلسرد کردن مردم نسبت به حضور پای صندوق‌های رأی، یکی دیگر از یوم‌الله‌ها در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت می‌رسد.

وی افزود: در هر یک از شعب اخذ رأی حضور یافتیم، حضور مردم موج می‌زد که این نشان از آگاهی، بصیرت، بینش و ولایتمداری آن‌ها دارد و این بصیرت کاملاً گویا، شفاف و روشن است. امروز روزی است که دشمنان مأیوس خواهند شد و نتیجه این انتخابات و رأی‌گیری اقتدار بیشتر و استمرار نظام را به دنبال خواهد داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان کرد: مردم ما همیشه دشمن را مأیوس، دلسرد و ناامید کرده‌اند در حالیکه آن‌ها سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده‌اند تا مردم کمتر پای صندوق‌ها حضور یابند یا اصلاً حضور پیدا نکنند. دشمن از این طریق به دنبال تضعیف نظام و انقلاب است و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی عنوان کرد: حضور پرشور مردم نشان می‌دهد که این سرمایه‌گذاری نتیجه نداده و به همین دلیل دشمنان ناراحت و عصبانی هستند زیرا فکر می‌کردند که این دفعه کار نظام جمهوری اسلامی تمام است اما اکنون می‌بینند که مردم دست از نظام جمهوری اسلامی برنمی‌دارند و همواره پشتیبان آن هستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم کشور ما حتی در شرایطی که ناراحت و نگران هستند و مشکلات معیشتی و اقتصادی زیادی گریبان گیر آن‌هاست، حساب افراد را از مملکت و نظام جدا می‌کنند. سهم انتخابات از انقلاب جدا است و اگر هم مشکلی بوده به دلیل انتخاب ما بوده نه انقلاب. امروز مردم به‌خوبی نشان دادند که نظام ما نظام بی‌نقصی است و مشکلات موجود از انتخاب‌های نادرست نشأت می‌گیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اظهار داشت: اگر امروز در انتخاب خود خطا داشته باشیم باید منتظر نتیجه و تبعات آن باشیم و اگر انتخاب درست باشد نیز باید منتظر جهش‌های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی باشیم. اکنون مشاهده می‌شود که دشمنان ناراحت هستند که این نشان از حرکت مردم در مسیر درست دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها