حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرماندار دزفول:

هر چه مشارکت مردم بیشتر شود، دشمنان نظام به همان اندازه مایوس تر می شوند

فرهمندپور گفت: هر چه مشارکت مردم بیشتر شود هم دشمنان نظام و انقلاب مایوس تر می شوند و هم تعهد رئیس جمهور آینده در قبال مردم بیشتر خواهد بود.
کد خبر: ۴۶۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴ - 18June 2021

هر چه مشارکت مردم بیشتر شود، دشمنان نظام به همان اندازه مایوس تر می شوندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «علی فرهمندپور» فرماندار دزفول عصر امروز (جمعه) پس از انداختن رأی خود در شعبه اخذ رأی حرم مطهر سبزقبا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش مسئولان و عوامل اجرایی از ابتدای آغاز فرایند انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۳۹۲ شعبه اخذ رأی در شهرستان دزفول فعال شده و کار خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم دزفول در انتخابات امروز افزود: به دلیل مشارکت بالای مردم با کمبود تعرفه مواجه شده‌ایم و درخواست تعرفه داده‌ایم و از سویی ازدحام جمعیت در برخی شعب آنچنان زیاد بود که به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی ناچار به تعطیلی آنها شدیم.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان دزفول تعداد واجدین شرایط رأی را در این شهرستان ۳۲۰ هزار نفر برشمرد و گفت: چهار هزار رأی اولی در دزفول وجود دارد.

فرهمندپور با اشاره به استقبال تمام گروه‌های سنی از انتخابات بیان داشت: نموداری از سوی وزارت کشور در دسترس ما است که از طریق آن می‌توانیم میانگین سنی شرکت‌کنندگان را به صورت آنلاین مشاهده کنیم که بر این اساس تاکنون ۵۰۰ نفر از سالمندان دزفول که در رنج سنی بین ۷۵ تا ۸۵ سال قرار دارند در انتخابات شرکت کرده‌اند که بسیار جالب توجه و ارزشمند است.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار این نمودار نیز جوانان بین رده سنی ۲۵ تا ۳۵ سال بالاترین میزان مشارکت را در انتخابات دزفول داشته‌اند که حائز اهمیت است.

فرماندار ویژه دزفول با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی صندوق‌های اخذ رأی در شهرستان نسبت به سال‌های گذشته یادآور شد: به دلیل مدیریت شرایط کرونایی در شعبه‌هایی که بر اساس انتخابات قبلی، بیش از یک هزار رأی داشته‌ایم، دو تا سه صندوق در اطراف آن ایجاد کرده‌ایم تا پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت شود.

فرهمندپور گفت: هر چه مشارکت مردم بیشتر شود هم دشمنان نظام و انقلاب مایوس تر می شوند و هم تعهد رئیس جمهور آینده در قبال مردم بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار