شهید یدالله دهدار: توطئه منافقین را خنثی کنید

شهید یدالله دهدار در وصیت‌نامه خود آورده است؛ پیامم به امت دلیرمان این است که تا می‌توانند امام را یاری کنند، توطئه‌های منافقین را خنثی کنند و پشت جبهه را گرم نگاه دارند.
کد خبر: ۴۶۲۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ - 19June 2021

شهید یدالله دهدار: توطئه منافقین را خنثی کنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید یدالله دهدار

«بسم الله الرحمن الرحیم

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و به نام آن کس که از گل مرده انسانی زنده به وجود آورد و به او عقل داد تا عاقلانه فکر کند و بیندیشد و عقل و فکرش را در راه خداوند یکتا به کار برد و به او چشم داد تا خوبی‌های مردم را ببیند و از کردار آن‌ها پند بگیرد، به او زبان داد تا همیشه و در هر حال حرف حق را به این زبان ذکر خدای تعالی را به جای بیاورد، اما افسوس که بعضی‌ها با همین زبان کلمات نا حق را می‌گویند و زبانشان را در جهت ناشایسته به کار می‌برند.

به نام او که هزاران هزار نعمت دیگر به ما داده است، اما بعضی از مردم قدر این نعمت‌ها را نمی‌دانند و متأسفانه در غفلت‌اند؛ و با سلام و درود بی‌پایان به یگانه منجی عالم بشریت، ولی‌عصر، امید مستضعفان جهان پیر جماران امام خمینی و با سلام بر او که ما را از ظلمت و جهالت بیرون آورد و درست پیمودن را به ما آموخت و با سلام بر شهیدان به خون غلطیده اسلام از صدر تا کنون و با سلام بر آنان که با ریختن خون پاک خویش به‌پای درخت تنومند اسلام هر چه‌بهتر آن را تنومند کردند.

من خیلی کوچکتر از آنم که بتوانم پیامی به امت شهیدپرورمان بدهم، ولی تا آنجا که جایز است پیغامم را تقدیم می‌کنم. پیامم به امت دلیرمان این است که تا می‌توانند امام را یاری کنند، توطئه‌های منافقین را خنثی کنند و پشت جبهه را گرم نگاه دارند.

پیامم به تو‌ای خواهر مسلمان این است که فرزندان خویش را به جبهه رفتن تشویق کرده و مانع آمدن آن‌ها به جبهه نشوید، پیامم به خانواده عزیزم این است بر مرگ من گریه نکنند بلکه خوشحال باشند توانستند فرزند خویش را به جبهه روانه کنند و شاد باشند فرزندشان را با دل و جان هدیه اسلام کرده‌اند.

به خدا سوگند من خود خجالت می‌کشم که این کلمه مقدس و پرمعنا را یعنی شهادت را بر خود می‌گذارم، چون که من واقعاً لیاقت شهید شدن را ندارم و همه‌کس نمی‌توانند که به فیض شهادت برسند، اما خداوند بزرگوار لطفی و منتی بر بگذارد و این افتخار را نصیبم بگرداند، وقتی که شهید شدم مرا هرگز ناکام ننامید، چون کامی بهتر و شیرین‌تر از شهادت برایم نبود.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار