در الانبار و صلاح الدین انجام شد؛

عملیات ضد تروریستی ارتش عراق/ کشف و ضبط تسلیحات تکفیری‌ها

ارتش عراق طی عملیات‌هایی جداگانه در استان‌های «صلاح الدین» و «الانبار» مقادیری از تسلیحات متعلق به تکفیری‌ها را کشف و ضبط کرد.
کد خبر: ۴۶۲۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹ - 19June 2021

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الفرات نیوز، سلسله عملیات‌های ضد تروریستی ارتش عراق در نقاط مختلف این کشور ادامه دارد. نیرو‌های عراقی به تازگی عملیات‌های جدیدی را علیه بقایای تکفیری‌ها در استان‌های صلاح‌الدین و الانبار ترتیب دادند.

منابع امنیتی عراق اعلام کردند که نیرو‌های این کشور در جریان عملیات مذکور موفق شدند مقادیری از تسلیحات متعلق به عناصر تکفیری داعش را کشف و ضبط کنند. در جریان عملیات‌های مذکور، شماری از عناصر داعش شناسایی و بازداشت شدند.

این درحالی است که طی روز‌های گذشته عملیات‌هایی مشابه در استان‌های دیگر انجام شده است. پیش از این نیز، نیرو‌های ارتش عراق عملیاتی را در استان نینوا علیه بقایای عناصر تکفیری داعش انجام دادند. «یحیی رسول» سخنگوی فرماندهی کل نیرو‌های مسلح عراق اعلام کرد که به دنبال این عملیات ۱۲ عنصر تکفیری شناسایی و بازداشت شدند.

به تازگی تحرکات بقایای تکفیری‌ها در عراق تشدید شده است. این درحالی است که از مدت‌ها پیش گزارش‌هایی مبنی بر تلاش ایالات متحده آمریکا برای احیای داعش در عراق منتشر شده است.

انتهای پیام/ ۴۶۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار