فرمانده سپاه ناحیه همدان:

گروه‌های جهادی، همانند جهاد سازندگی دوران دفاع مقدس فعالیت می‌کنند

سرهنگ بقایی با بیان اینکه بخش عمده کارهای بسیجیان با جهاد کشاورزی هم‌پوشانی دارد، گفت: گروه‌های جهادی ما که در جای جای شهرستان همدان فعالیت می‌کنند، همان کار جهاد سازندگی دوران دفاع مقدس را انجام می‌دهند.
کد خبر: ۴۶۲۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳ - 19June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، سرهنگ پاسدار «علی بقایی» فرمانده سپاه ناحیه همدان، در جمع کارکنان جهاد کشاورزی همدان اظهار داشت: عمده زحمات روستاییان و کشاورزان و تامین امنیت غذایی کشور به عهده مسئولان خدوم جهاد کشاورزی است و این کار انجام نمی‌شود جز با روحیه جهادی و بسیجی و با وقت‌گذاری شبانه‌روزی که مجموعه جهاد سازندگی همدان توانست این کار مهم را به خوبی انجام دهد.

وی گفت: هفته‌ای که در آن قرار داریم به پاس خدمات و رشادت‌های جهادگران در دوران دفاع مقدس و همچنین بعد از جنگ به عنوان هفته جهاد کشاورزی نامگذاری شده، بنابراین وظیفه دانستیم از تلاش‌های این عزیزان قدردانی کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: بخش عمده کارهای بسیجیان با کارهای جهاد کشاورزی هم‌پوشانی دارد، گروه‌های جهادی ما که در جای جای این شهرستان فعالیت می‌کنند، همان کار جهاد سازندگی دوران دفاع مقدس را انجام می‌دهند.

وی عنوان کرد: بسیج مهندسین ما کمک کننده شما در بحث امنیت غذایی و اصلاح کشت و غیره است، و همچنین بسیج ادارات نیز تشکیل شده تا با یک برنامه‌ای مدون، هماهنگ کننده و انسجام بخشی نیروها را انجام دهد.

بقایی گفت: عمده مباحثی که شما در روستاها انجام می‌دهید موجب رضایتمندی مردم می‌شود، بنابراین باید منظم و دقیق باشد.

وی ادامه داد: پایگاه بسیج ادارات باید در تمام مباحث اعم از تکریم خانواده شهدا، مباحث آموزشی و امنیتی، ایجاد فضای شاد و مفرح و همچنین مباحث بصیرتی نقش آفرینی ‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان متذکر شد: با توجه به کاهش نزولات آسمانی و تولیدات باغی و همچنین تهیه گوشت و مرغ در فصول آینده احتمالا با چالش‌هایی مواجه باشیم و شما عزیزان باید این احتمالات را در نظر گرفته و برنامه‌ریزی منظمی برای برون رفت از این مشکلات داشته باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار