سرلشکر باقری:

ملت ایران همواره جبهه معاندین را مات و مبهوت کرده است/ نیرو‌های مسلح پشتیبان صدیق قوه مجریه هستند

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی با قدردانی از حضور حماسی ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد تأکید کرد: ملت تاریخ‌ساز ایران در بزنگاه‌های خطیر و حساس تاریخی، همواره با میدان‌داری سرنوشت‌ساز، اردوگاه خصم و جبهه معاندین نظام را مات و مبهوت اقدام و عمل خود نموده است.
کد خبر: ۴۶۲۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹ - 19June 2021

سرلشکر باقری مشارکت گسترده مردم را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح طی پیامی از حضور مقتدرانه و خیره‌کننده ملت عظیم‌الشأن ایران پای صندوق‌های رای در انتخابات ۲۸ خردادماه قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدای بزرگ را خاضعانه شاکریم که با هدایت دل‌های مردم، حضور مقتدرانه، هوشمندانه و خیره‌کننده ملت عظیم‌الشأن ایران پای صندوق‌های رای در انتخابات ۲۸ خردادماه را ضامن خلق «حماسه ۱۴۰۰» قرار داد و برگ زرین و پر افتخار دیگری به تاریخ سراسر افتخار انقلاب و میهن اسلامی افزوده شد.

ملت تاریخ‌ساز ایران نشان داده است در بزنگاه‌های خطیر و حساس تاریخی، همواره با میدان‌داری سرنوشت‌ساز، اردوگاه خصم و جبهه معاندین نظام را مات و مبهوت اقدام و عمل خود نموده است.

بی‌شک ۲۸ خردادماه روز ملت و نمایش درخشش هوشمندی و هوشیاری یکایک ایرانیان زمان‌شناس بود که درک درست و عمیق سیاسی و لبیک مومنانه خود به امام و مقتدای خویش، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) را با شور، شعور و شکوه والا به رخ جهانیان کشیدند.

بر شما ملت غیور درود می‌فرستیم و با تبریک و تحسین پیروزی و مشارکت سرنوشت‌ساز شما در این حماسه عظیم و ماندگار تاریخی؛ اطمینان داریم عمل صالح دیروز و بامداد امروزتان، فصل نوینی در روند حرکت تکاملی و آرمانی انقلاب و پیشرفت کشور به سمت قله‌های رفیع جدید گشود و پشتوانه قدرتمندی در اختیار منتخب ملت و دولت آینده قرار داد، تا در عرصه حل مشکلات و تنگنا‌های موجود در صحنه زندگی مردم و پیشبرد اهداف و سیاست‌های کلان نظام و صیانت و تضمین منافع ملی در آوردگاه‌های حساس بین‌المللی و دفاع از حرم جمهوری اسلامی ایران، مجاهدانه و قاطعانه اقدام نمایند.

در این لحظات شوق‌انگیز و غرورآفرین، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌دارند که به توفیق الهی، در این مسیر مبارک و به اقتضای مأموریت‌ها و وظایف قانونی خود، به مانند گذشته در قامت حامی و پشتیبان صدیق و مصمم قوه مجریه، از هیچ‌گونه همکاری و تلاشی دریغ نخواهند ورزید.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار