حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرماندار ویژه آبادان خبر داد:

مشارکت بیش از ۴۲ درصد مردم آبادان در انتخابات

سید «موسوی» گفت: میزان مشارکت در آبادان بیش از ۴۲ درصد بود که نسبت به انتخابات مجلس افزایش قابل ملموسی دارد.
کد خبر: ۴۶۲۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲ - 19June 2021

مشارکت بیش از ۴۲ درصد مردم آبادان در انتخاباتبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «سید زین‌العابدین موسوی» فرماندار ویژه آبادان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میزان مشارکت در آبادان بیش از ۴۲ درصد بود که نسبت به انتخابات مجلس افزایش قابل ملموسی دارد.

وی افزود: مشارکت مردمی در پای صندوق‌های رای تا پاسی از صبح در شعب ادامه داشت و مردم آگاهانه رای خود را در صندوق ها انداختند.

فرماندار ویژه آبادان گفت: در فرآیند برگزاری انتخابات، مشکل امنیتی گزارش نشد و انتخابات در شهرستان آبادان در فضایی امن و سالم برگزار شد و شمارش آراء انتخابات شورای شهر ادامه دارد و به دلیل تعداد بالای نامزدها نتایج با کمی تاخیر اعلام خواهد شد.

موسوی حضور گسترده مردم را موجب ناکامی دشمنان و خنثی سازی توطئه‌های آنان دانست و بیان داشت: براساس آمارها و علیرغم وجود شرایط کرونایی، شاهد حضور خوب مردم وظیفه شناس و ولایتمدار آبادان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاها بودیم.

وی  با قدردانی از حماسه آفرینی مردم آبادان، افزود: این حضور ثبت برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان مردم عزتمند و نظام مردم سالار دینی در ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها