فرمانده نیروی انتظامی:

انتخابات در کمال امنیت برگزار شد

سردار اشتری گفت: با برنامه‌ریزی‌های دقیق صورت گرفته شاهد انتخاباتی امن و باشکوه بودیم و این رویداد در کمال امنیت برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ - 19June 2021

انتخابات در کمال امنیت برگزار شد

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه برگزاری کمیسیون قرارگاه انتظامی امام علی (ع) به حضور حماسی مردم در انتخابات اشاره و اظهار داشت: حضور حماسی مردم عزیز و بزرگوار ایران اسلامی در روز گذشته پای صندوق‌های رای واقعا پرشور و حماسی بود؛ مردم باردیگر با آرمان‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری "مدظله العالی" تجدید بیعت کردند و نشان دادند که پای نظام و انقلاب اسلامی هستند.

وی ادامه داد: این پیروزی بزرگ را محضر مقام معظم رهبری "مدظله العالی" و ملت بزرگوار ایران اسلامی تبریک می‌گویم و برای ریاست محترم جمهوری و منتخب مردم نیز آرزوی موفقیت دارم.

فرمانده ناجا با اشاره به تمهیدات و اقدامات نیروی انتظامی به منظور تامین نظم و امنیت انتخابات از ماه‌ها پیش عنوان کرد: نیروی انتظامی از دی ماه سال گذشته اقدامات اولیه خود را برای تامین امنیت انتخابات روز گذشته، آغاز کرده و در واقع با راه اندازی قرارگاه انتظامی امام علی (ع) تامین نظم و امنیت انتخابات را دنبال کردیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مستمر قرارگاه انتظامی امام علی (ع) با حضور اعضاء داخلی و برون سازمانی خاطر نشان کرد: جا دارد از همه اعضایی که در این قرارگاه حضور یافتند به ویژه عزیزانمان از بسیج تشکر کنم؛ برنامه ریزی‌های دقیق به منظور تامین نظم و امنیت حداکثری این انتخابات صورت گرفت و شاهد انتخاباتی امن و باشکوه بودیم.

سردار اشتری با اشاره به هماهنگی کامل نیروی انتظامی با بسیج وسپاه یادآور شد: امنیت بیش از ۷۰ هزار صندوق اخذ رای و بیش از ۶۹ هزار شعب را تامین کردیم؛ ۳۰۰ هزار نفر از همکارانم پای صندوق‌های رای و در شعب اخذ رای حضور فعالی داشته و ۳۰۰ هزار نفر از دیگر همکارانم مسئول تامین امنیت شهرها، محلات و ... بودند و ماموریت خطیر خود را به نحو شایسته‌ای انجام دادند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تهیه اطلس امنیت انتخابات یادآور شد: پیش بینی‌های لازم در خصوص چگونگی تامین نظم و امنیت انتخابات صورت گرفته بود و ما بر مبنای اشراف و تسلط انتخاباتی و قدرت پیش بینی، ماموریت خود را به خوبی به سرانجام رساندیم و در واقع شاهد یک انتخابات امن بودیم.

وی افزود: همکارانم تا ۲ بامداد روز جاری پای صندوق‌های رای بودند و در واقع این ماموریت تا پایان شمارش آرا و انتقال صندوق‌های اخذ رای به فرمانداری‌ها و مراکز از پیش تعیین شده ادامه داشته است و همچنان آمادگی خودمان را حفظ کرده ایم.

سردار اشتری با بیان اینکه هیچ گونه مشکل امنیتی نداشته‌ایم، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی همواره در کنار مردم عزیز بوده و جا دارد از همکاری خوب مردم با فرزندان خود در نیروی انتظامی قدردانی کنم.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی آحاد فرماندهان و نیرو‌های پلیس به واسطه تامین نظم و امنیت انتخابات عنوان کرد: جا دارد از همکاران عزیزم به واسطه زحمات و تلاش‌های شبانه روزی قدردانی کنم؛ انصافا همکارانم از ماه‌ها قبل خود را برای برگزاری این ماموریت خطیر آماده کرده و پای کار بودند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: همچنین از خانواده‌های همکارانم و اصحاب رسانه که انعکاس دهنده تلاش‌های ایثارگونه نیرو‌های پلیس در سراسر کشور بودند نیز قدردانی می‌کنم.

سردار اشتری عنوان کرد: این حضور پرشور و حماسی مردم باردیگر دشمنان را مایوس کرده و قطعا خیرات و برکات بسیاری برای کشور و مردم دارد.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار