حضور حداکثری، اقتدار ملی/ بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم؛

انتخابات ۲۸ خرداد زیباترین فصل حماسه و همبستگی را به تصویر کشید

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم در بیانیه‌ای با قدردانی از حضور باشکوه مردم در انتخابات ۲۸ خرداد اعلام کرد که در این روز زیباترین فصل حماسه، همبستگی و همدلی ملت بزرگ ایران به تصویر کشیده شد.
کد خبر: ۴۶۲۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸ - 19June 2021

انتخابات ۲۸ خرداد زیباترین فصل حماسه و همبستگی را به تصویر کشیدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم در بیانیه‌ای از حضور باشکوه مردم انتخابات روز ۲۸ خرداد قدردانی کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شکر و سپاس خداوند قادر متعال به پاس نعمت بی‌بدیل ملت متدین، وفادار و با بصیرت خالق حماسه‌های به یادماندنی و قافله‌سالار حکیم، شجاع و فرزانه.

ملت هوشمند و وظیفه‌شناسی که در استثنایی‌ترین وضعیت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اعم از آثار روانی و عملی شرایط کرونایی تحت تاثیر قراردهنده عرصه‌های سیاسی – اجتماعی، جنگ روانی بازیگران سلطه و استکبار و بخصوص گلایه‌مندی توده مردم از وضعیت اسفبار اقتصادی و تنگنای معیشت و تورم ناشی از تشدید فشار، تحریم‌های ظالمانه و بی‌تدبیری مدیران، با تصمیم هوشمندانه تاریخی و حضور پرشور، حیرت‌انگیز و عقلانی در صحنه و شعب اخذ رای، زیباترین فصل همبستگی و حماسه را به تصویر کشید و گوهر درخشان عزم و اراده ملی را دربرابر جهانیان به نمایش گذاشت.

اینک با خضوع و خشوع در برابر ذات اقدس احدیت جل و علا و جبهه سپاس برخاک سائیدن، با زبان قاصر، واژ‌گان و قلم ناتوان از وصف عظمت این حماسه باشکوه و تاریخی واقع‌بینانه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ که سند افتخار و برگ‌زرین دیگری بر کارنامه درخشان ملت شورآفرین ایران اسلامی افزوده شد و باطل‌السحر سیاه‌نمایی امپراتوری رسانه‌ای نظام سلطه و فریب‌خوردگان گردیده و استحکام پایه‌های مردم‌سالاری دینی و پیوند ناگسستنی امت با امام را عینیت بخشید.

موهبت الهی حماسه حضور ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را به پیروز حقیقی این آزمایش الهی – سیاسی، همانا ملت نمونه تاریخ و بابصیرت ایران اسلامی، مقتدای عظیم‌الشأن عزیزتر از جانمان، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (ادام‌الله ظله‌الوارف) تبریک عرض نموده و با تهنیت به منتخب مردم، مزید توفیقات توام با عزت روزافزون همگان و فائق آمدن به توطئه‌ها و مشکلات و عبور عزتمندانه و با صلابت از پیچ تاریخی تحت توجهات خاصه حضرت بقیةالله‌الاعظم (عجل الله فرجه‌الشریف) را از بارگاه ربوبی جل و علا مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار