پیام تبریک رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به حجت‌الاسلام رئیسی

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا پیروزی حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۶۲۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶ - 19June 2021

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی انتخاب حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی به‌عنوان رئیس جمهور کشورمان را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محترم منتخب مردم

سلام علیکم

حضور حماسه‌ساز امت مؤمن، ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی و رای اعتماد قاطع به مدیری کارآمد و با کفایت از سلاله پیامبر (ص) موجی از سرور و خوشحالی و امیدواری را در جامعه ایجاد نمود. یقیناً پیروز اصلی این میدان خطیر مردم صبور و فهیم ما هستند که در نبردی احزاب‌گونه، خصم زبون و کینه‌توز را با رای هوشمندانه خود خوار و مفتضح ساختند.

اینجانب ضمن تبریک به جنابعالی برای کسب افتخار خدمتگزاری در میدان وسیع مدیریت اجرایی کشور، امیدوارم در دوره ریاست جنابعالی با توجه به کارنامه درخشان مدیریتی در چهار دهه اخیر و روحیه دلسوزی و مردمی و ان‌شاالله با تشکیل کابینه ای جوان، حزب‌اللهی و دارای کفایت مدیریتی و نیز با تکیه بر پشتوانه عظیم مردم و ظرفیت‌های موجود در میان نخبگان جوان، ملت بزرگوار و مقاوم ما طعم شیرین رفاه، آسایش و پیشرفت را در گام دوم انقلاب چشیده و شاهد برچیده شدن بساط فقر و فساد و تبعیض در جامعه و گسترش عدالت اجتماعی توأم با فضای اخلاقی و معنوی باشند.

لازم می دانم از ملت بزرگ و سرافراز ایران که در این برهه حساس دعوت پیامبرگونه رهبر محبوب خود را استجابت نمودند و با وحدت و انسجام ملی، حماسه با شکوهی را خلق و برگ زرینی را در صفحات تاریخ این سرزمین رقم زدند، تشکر و قدردانی نمایم و برای رهبر حکیم انقلاب اسلامی که بصیرت بخش آحاد مردم برای حضور دشمن‌شکن بودند صحت و عزّت علی الدوام را مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها