بیانیه اداره‌کل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات؛

حضور چشمگیر مردم در انتخابات بر اقتدار ملی و امنیت جمهوری اسلامی ایران می‌افزاید

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت حضور پرشور و حماسی ملت جمهوری اسلامی ایران در انتخابات 28 خرداد 1400 بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۶۲۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷ - 19June 2021

حضور چشمگیر مردم در انتخابات بر اقتدار ملی و امنیت جمهوری اسلامی ایران می‌افزایدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت حضور پرشور و حماسی ملت جمهوری اسلامی ایران در انتخابات 28 خرداد ماه 1400 بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

مردم بصیر هوشمند و انقلابی ایران اسلامی با توجه به شناخت عمیق از دشمن و آگاهی از اینکه دشمن با تمام امکانات رسانه‌ای و تبلیغی خود سعی در ایجاد روحیه یاس و ناامیدی در بین ملت ایران داشت، با حضور پرشور و حماسی خود در  سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و  ششمین دوره  انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  برگ زرین دیگری به اوراق تاریخ انقلاب اسلامی افزودند و با وجود مشکلاتی که در حین برگزاری انتخابات پیش آمد، تا پاسی از شب در صحنه ماندند و بار دیگر نقش‌های دشمن را نقش بر آب کردند.

این ملت ولایتمدار هر جا که نیاز بوده است در میدان حضور پیدا کرده اند و پیام حمایت خود را از انقلاب اسلامی ایران به  دنیا مخابره کرده اند.

در بحث انتخابات حضرت امام خمینی (ره)  نقشه راهی ترسیم کردند و حضور در انتخابات را وظیفه شرعی و ملی دانست .ملت ایران نیز بعد از گذشت بیش از چهار دهه از گذشت انقلاب اسلامی با وفاداری بر آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا و پیروی از منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی)، با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه اقتصادی توسط دشمن، ناملایمات، اوضاع سخت معیشتی، سوء مدیریت‌ها، هیچگاه  تحت تاثیر این عوامل قرار نگرفتند و با حضور در میادین مختلف، عشق و پایبندی خود را به این نظام مقدس نشان دادند.

مسئولین باید با اقدامات عملی، گام‌های اساسی در راستای برطرف کردن مشکلات مردمی که سرمایه‌های اصلی این نظام هستند  و حضور پررنگ شان در این انتخابات بر اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران می افزاید،  بردارند.

مطمئن دولت انقلابی و منتخب مردم، راهبردهای اقتصاد مقاومتی را مد نظر خواهد داشت و کشور ما با یکی از قدرت‌های برتر جهان تبدیل خواهد شد چراکه این سرزمین با دارا بودن سرمایه‌های عظیم انسانی، طبیعی مانند اقلیم مناسب و منابع و معادن ظرفیت‌های چشمگیری برای پیشرفت دارد. که در صورت عملی شدن استفاده از توان داخلی دشمن نیز در خصوص تحریم‌ها تغییر رویه خواهد داد.

در پایان در برابر ملتی همیشه در صحنه و انقلابی که قدردان خون شهدا و مجاهدات رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس هستند سر تعظیم فرود می آوریم و بوسه می زنیم بر دستان کسانی که آگاهانه و با هوشمندی و بصیرت پرچم این انقلاب را بالا نگه می دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار