استاد دانشگاه مذاهب اسلامی:

روحیه فسادستیزی حجت‌الاسلام محسنی‌ اژه‌ای د‌ر مبارزه با دانه‌درشت‌ها ثابت شده است

حسینی گفت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی‌ اژه‌ای شخصیتی مسلط به ادله حقوقی و فقهی دارند که با محاکمه دانه درشت‌ها متانت، قاطعیت و روحیه مبارزه با فساد را نشان داد.
کد خبر: ۴۶۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴ - 03July 2021

روحیه فسادستیزی حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای د‌ر مبارزه با دانه‌درشت‌ها ثابت شده است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سید محمد حسینی» استاد دانشگاه مذاهب اسلامی در گفت‌وگویی پیرو انتخاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای به عنوان رئیس دستگاه قضا از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انتخاب قاضی بلند آوازه دهه هفتاد را به فال نیک می‌گیریم.

استاد دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی‌ اژه‌ای شخصیتی مسلط به ادله حقوقی و فقهی دارند که با محاکمه دانه درشت‌ها متانت، قاطعیت و روحیه مبارزه با فساد را نشان داد.

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی‌ اژه‌ای مراحل مختلف قضایی را با موفقیت طی کرده است، اضافه کرد: از رسیدگی به جرائم کارکنان دولت تا دادستانی کل و معاون اولی قوه قضائیه و نیز سخنگویی قوه که رسانه‌ها با بیانات قوی و مستدل ایشان به خوبی آشنا هستند.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی ابراز داشت: تنوع مسئولیت‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی‌ اژه‌ای از جمله مسئولیت خطیر وزارت اطلاعات و عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام، نقطه قوت دیگری است که او را امین مقام معظم رهبری و شایسته‌ترین فرد در جایگاه ریاست قوه قضائیه قرارداده است.

حسینی در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم همان گونه که حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌ اژه‌ای تاکنون ثابت کرده سرباز ولایت و عنصر کارآمد و پرتوان انقلاب و نظام است، در موقعیت رفیع کنونی هم تحقق بخش مطالبات شفاف رهبری باشد و با همکاری دیگر قوا و نهادها، بتواند نظم، قانون، آرامش و آزادی‌های مشروع را در کشور تحکیم بخشد و گام‌های بلندی در جهت استقرار عدالت بردارد.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار